آفتاب
موسوی لارگانی:

رییس‌جمهور پاسخ کامرون و اوباما را محکم و علنی می‌داد

رییس‌جمهور پاسخ کامرون و اوباما را محکم و علنی می‌داد

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رعایت اصل عزت ملت ایران در مذاکرات، اظهار کرد: انتظار داشتیم رییس‌جمهور پاسخ گزافه‌گویی‌های کامرون و اوباما را محکم و علنی می‌داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدناصر موسوی لارگانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دو معضل فعلی در سطح کشور اقتصاد و فرهنگ است، گفت: هر دوی این مسائل به صورت ویژه مدنظر مقام معظم رهبری قرار دارند.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: در باب اقتصاد باید عملا از تولید ملی حمایت شود، اخذ چند باره و سلیقه‌ای مالیات بخصوص مالیات بر ارزش افزوده در مناطق مختلف و فشار شدید سازمان امور مالیاتی به ویژه بر صنعتگران در تضاد کامل با منویات رهبری در خصوص حمایت از تولید ملی است.

وی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه 1+5، اظهار کرد: از هیات مذاکره کننده ایرانی می‌خواهم تا اصل عزت را نیز در کنار حکمت و مصلحت به صورت ویژه مبنای عمل و گفتار خود قرار دهند.

موسوی لارگانی با بیان اینکه مذاکرات نباید عزت ملت آزاده ایرانی را خدشه‌دار کند، تصریح کرد: انتظار داشتیم رییس‌جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل پاسخ گزافه‌گویی‌های کامرون و اوباما را محکم و علنی می‌دادند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس در ادامه به مشکلات حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و افزود: بی‌توجهی به تاریخ و افتخارات و ظرفیت‌های فراوان استان اصفهان از سوی مدیران دولت‌های چند سال اخیر مساله مهمی است.

وی ادامه داد: پس از گذشت نزدیک به یک دهه از شروع خشکسالی زاینده‌رود به نظر می‌رسد هنوز مسئولین کشوری عمق فاجعه و تبعات زندگی‌سوز آن را در پایتخت فرهنگ، صنعت و هنر ایران جدی نگرفته‌اند و گویا در خواب و خیال خود هنوز اصفهان را شهری برخوردار و سرسبز می‌دانند.

موسوی لارگانی در پایان گفت: با آغاز سال تحصیلی دیگر سرمشق کودکان اصفهانی به جای بابا آب داد، بابا نان داد، به زاینده‌رود آب ندارد، بابا نان؛ تبدیل شده است.

انتهای پیام

کد N523588

وبگردی