آفتاب
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

دفاع مقدس برای ما برکات زیادی در سطح منطقه و جهان داشته است

دفاع مقدس برای ما برکات زیادی در سطح منطقه و جهان داشته است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران بیداری اسلامی و پیروزی ملت های مسلمانان در منطقه و جهان، پیروزی رزمندگان مقاومت فلسطین و نیز فناوری‌ها، دستاوردهای علمی و دانش هسته ای را از برکات هشت سال دفاع مقدس دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا،سردار سرتیپ پاسدار محمد حسین سپهر با اشاره به اینکه امروز تشکیل جبهه و مرز فیزیکی و معنوی در برابر رژیم صهیونیستی و همه پیروزی‌های جهان اسلام به برکت دفاع مقدس است، تصریح کرد: ایجاد الگوی مبارزه با ابر قدرت های استکباری و به افول کشاندن آنها در دنیا از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی خاطر نشان کرد: جریان های تکفیری، سلفی و سیاسی جهان بیش از سه قرن بر اثبات نا کار آمدی دین تاکید داشته اند، این در حالی است که ما ثابت کردیم دین و فرماندهی دینی بهترین و عالی ترین مدیریت راهبردی برای نجات بشریت، اقتصاد و صلح در جهان است. ما ثابت کردیم که اسلام بهترین و متعالی ترین سیاست ها و برنامه ها را برای صلح و دفاع در جهان دارد.

سردار سپهر با بیان اینکه ما دانش و پیشرفت امروز را مرهون دفاع مقدس هستیم،خاطر نشان کرد: اگر استکبار جهانی یقین پیدا کند که با حمله می تواند بر ما پیروز شود لحظه ای درنگ نخواهد کرد.دانشمدان بسیجی و سپاهی ما سهم بزرگی درتولید دانش و فناوری های نو، محرومیت زدایی در کشور، تولید کار و علم در کشور دارند و این دستاوردها امروز زبان زد دشمنان و دوستان ماست که همه اینها را مدیون دفاع مقدس هستیم.

وی تاکید کرد: باید توجه کنیم امروز تکلیف ما ادامه راه شهدا وانبیاء است؛ ما ماموریت تشکیل تمدن نوین اسلامی را داریم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه یادآور شد: امروز ماموریت ما فقط به مرزهای جمهوری اسلامی محدود نمی شود بلکه برای تحقق این امر و برای ادامه راه شهدا باید تعبد به شریعت و تقویت معنویت را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

وی ولایت محوری را از وظایف پاسداران، بسیجیان و همه مردم دانست و گفت: اطاعت از ولی امر مسلمین و تولید قدرت برای رهبری با بصیرت نافذ، دشمن شناسی و پی بردن به جریانات فرهنگی و سیاسی از ابزارهای تقویت قدرت رهبری است.

سردار سپهر خودسازی و ایثار جان و مال برای رسیدن به هدف را از دیگر وظایف نیروها برشمرد و گفت: ما برای غلبه کردن بر دشمن باید بن بست شکنی کنیم همانگونه که در دوران دفاع مقدس با وجود مشکلات و کمبودها بر تنگناها و مشکلات فائق آمدیم همچنین باید روحیه و عمل جهادی را در خود تقویت کنیم، خطر پذیر باشیم و به وضع موجود راضی نباشیم و در جهت پیشبرد امور تلاش کنیم.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه در پایان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم ، برخورد قاطع با دشمن را از دیگر راهکار های شکست دشمن بیان کرد و افزود:دشمن تحت هیچ شرایطی دست از خباثت های خود بر نمی دارد و در صدد استیلا بر مسلمانان خواهد بود و امروز به برکت رهبری هوشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کید دشمنان به خودشان بازگشته است و دنیا نیز به نقش و جایگاه ایران در منطقه و جهان اذعان دارد.

انتهای پیام

کد N523587

وبگردی