آفتاب
نایب رییس کمیسیون شوراها:

آمریکا به بهانه مبارزه با داعش زیرساخت‌های سوریه را هدف قرار داده است

آمریکا به بهانه مبارزه با داعش زیرساخت‌های سوریه را هدف قرار داده است

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت:‌ در روزهای اخیر شاهد رفتار غیرانسانی و جنایتکارانه آمریکای جهانخوار در مبارزه دروغین با گروهک‌های تروریستی در سوریه بودیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدجواد کولیوند در نطق میان دستور امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت‌های دنیا شاهد رفتار مضحک و جنایتکارانه که البته با همکاری برخی کشورهای منطقه و اروپایی انجام می‌شود هستند. در این روند علاوه بر برخورد نشدن با گروه‌های تروریستی زیرساخت‌های سوریه هدف قرار می‌گیرد.

وی در توصیه‌ای به هم‌پیمانان آمریکا گوشزد کرد، هر چه سریعتر از همکاری با این کشور جنایتکار و خونریز دست بردارند چرا که این اقدامات روزی دامن‌گیر خود این کشورها خواهد شد.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با انتقاد شدید نسبت به سخنان نخست‌وزیر انگلیس در سازمان ملل، گفت: نخست‌وزیر انگلیس در اقدامی خبیثانه ماهیت پلید خود را به نمایش گذاشت و آنچه که در شان خود بود به ملت ایران نسبت داد. وی باید بداند که قیم دنیا نیست و همدستی‌اش در حمله به سوریه و عراق نشان داده است که نخست‌وزیر انگلیس خود حامی و پرورش‌دهنده اصلی گروهک‌های تروریستی است.

کولیوند خطاب به هیات مذاکره‌کننده درخواست کرد: با جدیت کامل در مسیر تحقق اهداف نظام در موضوع هسته‌ای حرکت کنند.

وی از وزارت راه و شهرسازی خواست تا هر چه سریعتر پروژه آزادراه اتوبان همت به کرج را به اتمام برساند.

نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور همچنین از وزارت نفت خواست تا شرکت گاز استان البرز را طبق بودجه سال جاری تشکیل دهد.

نماینده مردم کرج تعیین تکلیف معادن و مهار رانت‌خواران در این حوزه را از وزیر صنعت، معدن و تجارت طلب کرد.

وی از دولت خواست تا سهم خود در قطار شهری کلان‌شهر کرج را زودتر پرداخت کند.

انتهای پیام

کد N523528

وبگردی