آفتاب

مره‌صدق خبر داد: یهودیان ایران برای سلامتی رهبری دست به دعا بر می‌دارند

مره‌صدق خبر داد: یهودیان ایران برای سلامتی رهبری دست به دعا بر می‌دارند

نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس،‌ گفت که یهودیان ایران روز پنج‌شنبه برای سلامتی رهبر انقلاب دست به دعا بر می‌دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیامک مره‌صدق در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ملت خداجوی ایران با پیروی از اوامر مقام معظم رهبری و در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پایبندی به قانون اساسی که میثاق ملی ماست، می‌تواند بر همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها غلبه کرده و هر روز گام‌های استوارتری بردارد و در این راه هیچ باکی از توطئه استکبار نداشته باشد.

وی ادامه داد: اتحاد یکدلانه مردم خداجوی ایران نه تنها باعث دلسرد شدن دشمنان می‌گردد بلکه شعله‌های امید را در قلوب تمامی پاک‌نیتان عالم روشن کرده است. چه بسا ملت‌هایی که با پیروی از حرکت تاریخی و الهی مردم ایران گام در راه مبارزه با استکبار گذاشته‌اند.

نماینده کلیمیان خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران تا زمانی که به اوامر مقام معظم رهبری توجه کند هیچ باکی از دشمنان نخواهد داشت. این ایام مصادف است با آغاز 5705 سال تقدیم یهودی که نبوت حضرت آدم مبدا آن است. در این ایام یهودیان آزاده با نیایش به درگاه خداوند آرزوی سالی سرشار از عزت و سربلندی را برای ملت ایران می‌کنند و به پاس سلامت مقام معظم رهبری و به پیشنهاد دارالشهر مرکزی کلیمیان ایران و با همراهی انجمن‌های کلیمیان سراسر کشور در روز پنج‌شنبه در سرتاسر کشور برای سلامتی و طول عمر نور دو چشمان ملت ایران دست به دعا بر می‌دارند.

مره‌صدق بخش دیگری از نطق خود را به سخنان رییس‌جمهور در نیویورک اختصاص داد و گفت: جا دارد از مواضع ضداستکباری و انسانی ریاست‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل و حواشی آن تشکر نموده و بار دیگر به جهانیان به ویژه استکبار، اسرائیل اشغالگر و عروسک‌های خیمه‌شب بازی حاکمیت زر و زور مانند آقای دیوید کامرون اعلام کنیم که ملت موحد ایران راه سربلندی و استقلال را انتخاب کرده و اگرچه تاکنون هزینه‌های بسیاری را پرداخته، ذره‌ای در این راه پا پس نخواهد کشید.

این نماینده مجلس تاکید کرد: یاوه‌سرایی‌های افراد کج‌فهمی مثل نخست‌وزیر انگلیس ذره‌ای خلل در اراده ملت ایران ایجاد نخواهد کرد. آقای کامرون باید بداند که اکنون زمانه‌ای نیست که روباه پیر استعمار بتواند در خاورمیانه و خلیج‌فارس حکمرانی کند. خون خشک شدن امیرکبیر بر دیوار حمام فین، خون‌های ریخته شده در کودتای ناجوانمردانه آمریکایی انگلیسی 28 مرداد، خون شهدای پانزده خرداد و انقلاب شکوهمند ایران در سال 57 و خون پاک موحدان دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی امروزه نهال سربلندی ملت ایران را چنان آبیاری کرده که به درخت تنومند تبدیل شده که هیچ وقعی به بادهای هرزه استکبار نمی‌دهند.

او ادامه داد: به کامرون توصیه می‌کنم تمام توجه‌اش را متوجه حل مشکلات داخلی بریتانیای قبلا کبیر نماید. گویا ایشان از یاد برده‌اند که چند روز پیش بخش قابل توجهی از مردم اسکاتلند می‌خواستند سرنوشت خود را از بقایای استعمار پیر جدا کنند. حافظه تاریخی مردم خاورمیانه به درستی به یاد دارد که چه کسانی با مسلح کردن خرابکاران و افراطیون سوریه، نطفه ایجاد داعش را بارور کردند و اکنون خود ادعای مبارزه با آن را دارند.

مره‌صدق گفت: همه می‌دانیم رشد گروه‌های افراطی نتیجه مستقیم دخالت‌ها و حمایت‌های استکبار پیر و استکبار جوان و ایادی آنها در خاورمیانه است. اگر آقای کامرون ادعای مبارزه با تروریسم را دارد به وی پیشنهاد می‌کنم که هر چه سریعتر از منطقه خارج شده و سرنوشت ملت‌های منطقه را به آنان واگذار کند.

این نماینده مجلس افزود: شوربختانه روز گذشته مجمع عمومی سازمان ملل به علت فقدان قوانین حقوقی عادلانه و انسانی به محل یاوه‌سرایی‌های هتاکانه و وقیحانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار گرفت. این جنایتکار شناخته شده با طرح دروغ‌های خنده‌دار قصد پوشاندن و وارونه نمودن حقایق را داشته است.

ادامه دارد

کد N523514

وبگردی