آفتاب

برگزاری اختتامیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور لاریجانی

برگزاری اختتامیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با حضور لاریجانی

اگرچه این نمایشگاه تا یازده مهر ادامه خواهد یافت اما بنا به تدبیر مسئولین نمایشگاه مراسم اختتامیه روز چهارشنبه نهم مهرماه از ساعت 9 صبح در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد که سخنران اصلی این مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواهند بود.

اختتامیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس روز چهارشنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برگزاری نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، گفت: این نمایشگاه با حضور 143 ناشر داخلی و خارجی و 5500 کتاب در این حوزه از مؤثرترین اقدامات هفته دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به کیفیت کتاب‌های دفاع مقدس گفت: تقریظ مقام معظم رهبری در کتب دفاع مقدس حکایت از غنا و محتوای ارزنده غالب این کتب دارد که روز به روز بر خوانندگان و علاقه‌مندان آن نیز افزوده می‌شود.

احمدی در خصوص نمایشگاه امسال که برای پنجمین سال متوالی برگزار می‌شود، اظهار داشت:‌کیفیت کتاب‌ها هم به لحاظ شکل و هم محتوا ارتقاء یافته که البته برای جلب و جذب بیشتر مخاطبان به ویژه نوجوانان و جوانان نیازمند دقت،‌تنوع و ابتکار بیشتری هستیم.

وی به مراسم اختتامیه نمایشگاه نیز اشاره و تصریح کرد: اگرچه این نمایشگاه تا یازده مهر ادامه خواهد یافت اما بنا به تدبیر مسئولین نمایشگاه مراسم اختتامیه روز چهارشنبه نهم مهرماه از ساعت 9 صبح در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد که سخنران اصلی این مراسم رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس سازمان بسیج مستضعفین خواهند بود.

کد N523343

وبگردی