آفتاب
واکنش به عدم تعیین نرخ جدید پیک موتوری توسط شورای شهر!

شهرداری تهران هنوز لایحه افزایش نرخ کرایه پیک موتوری را به شورا نداده است

شهرداری تهران هنوز لایحه افزایش نرخ کرایه پیک موتوری را به شورا نداده است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در واکنش به سخنان مدیرعامل شرکت حمل و نقل کالای تهران (پیک بادپا) شهرداری تهران مبنی بر عدم تعیین نرخ جدید کرایه پیک موتوری از سوی شورای شهر، گفت: شهرداری هنوز لایحه افزایش قیمت کرایه‌ها را به شورا نداده است.

ابولفضل قناعتی در گفت‌وگو با خبرنگار«شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در واکنش به سخنان روز گذشته مدیرعامل شرکت پیک بادپا در مورد عدم تعیین نرخ کرایه توسط شورای شهر تهران گفت: لایحه افزایش قیمت پیک بادپا را به شورای شهر نیاورده‌اند.

وی با بیان اینکه هرسال شهرداری تهران در بودجه، لوایح مربوط به افزایش قیمت را تقدیم می‌کند، گفت: شهرداری تهران تاکنون لوایح مربوط به افزایش نرخ کرایه تاکسی،مترو،اتوبوس و حتی سرویس مدارس را برای بررسی و تعیین نرخ جدید به شورا تقدیم کرده است اما لایحه افزایش قیمت پیک بادپا را نیاورده‌اند.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در پایان یادآور شد که در جلسه امروز شورای شهر تهران تذکر خود را به شهرداری در این مورد خواهد داد.

این درحالی است که مهندس ترابیان مدیرعامل شرکت حمل و نقل کالای تهران(پیک بادپا)، روز گذشته(دوشنبه) در نشست خبری در مورد تعیین نرخ کرایه پیک های موتوری و وانت بار گفت: براساس قانون شورای شهر باید نرخ کرایه‌ها را تعیین کند، اما هنوز در این خصوص نرخ نامه‌ای به ما ابلاغ نشده و به همین دلیل نرخ هایی که در سال 91 از شرکت‌های حمل و نقلی اخذ کرده ایم را خود به عنوان نرخ نامه تعیین کرده ایم که براساس مسافت حجم کالا و... نرخ ها در سطح شهر متفاوت است.

انتهای پیام

کد N523238

وبگردی