آفتاب
حیدرپور در گفت و گو با ایلنا:

وحدت پایداری با اصولگرایان ممكن نیست

وحدت پایداری با اصولگرایان ممكن نیست

یك عضو فراكسیون رهروان ولایت معتقد است كه جبهه پایداری از جریان اصولگرایی جدا شده است و وحدت این جناح با سایر اصولگرایان ممكن نیست.

یك عضو فراكسیون رهروان ولایت معتقد است كه جبهه پایداری از جریان اصولگرایی جدا شده است و وحدت این جناح با سایر اصولگرایان ممكن نیست.

عوض حیدرپور نماینده شهررضا در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با وحدت جریان اصولگرایی و میزان ائتلاف جریان سنتی اصولگرا و جبهه پایداری گفت: به نظر من به دلیل اینكه جبهه پایداری از جمع اصولگرایان جدا شده و با شیوه های متفاوتی از اصولگرایان كار كرده است، این وحدت امكانپذیر نیست. همچنین با توجه به نتایج انتخابات های ریاست جمهوری و مجلس گذشته باید توجه داشت كه كار برای رسیدن به وحدت سخت است.
وی ادامه داد: البته باید توجه داشت كه رسیدن به وحدت یكی از لازمه های جریان اصولگرایی است كه آنها باید مقداری كوتاه بیایند یا آنكه به گونه ای رفتار كنند كه اصولگرایان به وحدت برسند.
این عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در توضیح بیشتر این حرف كه جبهه پایداری جدا شده از جریان اصولگرایی است، خاطرنشان كرد: به هر حال اعضای جبهه پایداری جزء جریان اصولگرایی هستند اما با توجه به مواضع تند و انعطاف ناپذیری كه از خود نشان داده اند و همچنین با توجه به اقداماتی كه انجام می دهند ممكن است نتوانند در رسیدن به وحدت با اصولگرایان موفق باشند.
حیدرپور در ارتباط با اقدامات آیت الله مصباح یزدی در رسیدن به وحدت جریان اصولگرایی نیز یادآور شد:به هر حال هر تلاشی برای اینكه جمع اصولگرایان یكپارچه تر و یكدست تر شود پسندیده و ممدوح است و مورد علاقه تمام اصولگرایان هم است. اینكه این كار باید حتما اجرا شود كار خوبی است و من فكر می كنم كه اگر بزرگان قبایل اصولگرایی هم دور یكدیگر بنشینند و با یكدیگر رایزنی هایی داشته باشند به صورت طبیعی می تواند هماهنگی و وحدت را ایجاد كنند.

کد N522948

وبگردی