آفتاب
جوکار:

عزت امروز نظام اسلامی مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان است

عزت امروز نظام اسلامی مرهون ایثار و فداکاری رزمندگان است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایثار، فداکاری و از خود گذشتگی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، عزت امروز ایران اسلامی را به ارمغان آورده است .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه یزد، "محمد صالح جوکار" در همایش شکوه پایداری که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری یزد برگزار شد، افزود: در جنگ تحمیلی، ایران اسلامی در برابر یک دنیا از تجهیزات جنگی و ادوات نظامی به تنهایی ایستاد و تمام معادلات غرب و شرق را به هم ریخت.

وی اظهار کرد: در سایه ابتکارات حضرت امام(ره) و ایجاد انگیزه در رزمندگان با تکیه بر فطرت پاک انسانی و تلفیق آن با ایمان و اخلاص چنان نیرویی را در برابر دشمنان بوجود آورد که تمام محاسبات غرب و شرق و توازن قدرت را بر هم زد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: برنامه‎‎ریزی غرب و شرق و هدف بزرگ آنان نابودی انقلاب نوپای اسلامی بود که خروش این ملت و حضور در صحنه، مانع از تحقق این هدف شد.

وی یادآور شد: ملتی که برای خدا بپا خواسته باشد، یاری حضرت حق را خواهد داشت و هرگز شکست نخواهد خورد.

جوکار با اشاره به فتنه‎‎های امروز کشورهای استعماری در منطقه بیان کرد: بسیاری از عملیات‎‎ها و برنامه‌ریزی‌های آنان به واسطه ضربه به نظام اسلامی است و آنان با ترویج شیعه هراسی و رواج جنگ‎‎های بین شیعه وسنی در پی تحقق اهداف پلید وشوم خود هستند.

انتهای پیام

کد N522704

وبگردی