آفتاب

کاتب قرآن با ناخن به شبکه دو می‌آید

کاتب قرآن با ناخن به شبکه دو می‌آید

مجله شبانگاهی «زنده باد زندگی» میزبان کاتب قرآن با ناخن که در شرف ثبت در گینس است، می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، محمدجعفر خسروی با اعلام این خبر گفت: با توجه به رسالت و هدف گروه برنامه ساز این برنامه که ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی است، دوشنبه (7 مهر ماه) میزبان حمیدرضا ابراهیمی کاتب قرآن با شیوه منحصر به فرد با ناخن خواهیم بود. ابراهیمی حائز رتبه‌های زیادی در سرتاسر جهان بوده و قرار است این شیوه کتابت منحصر به فردش در گینس به ثبت برسد. او به همراه همسر و چهار فرزندش که دوتا دوقلو هستند از آباده فارس مهمان برنامه امشب خواهند شد تا از اقدام جالبشان درخصوص کتابت قرآن کریم برای مخاطبان مطالبی را بیان کنند.

وی افزود: در بخش کارشناسی برنامه هم استاد مرتضی امیری اسفندقه از شاعران انقلابی و معاصر کشورمان حضور خواهند داشت تا پیرامون شعر و ادبیات و نقش آن در جامعه کنونی مطالبی را ایراد کنند.

خسروی تأکید کرد: در بخش ترانه‌ها هم حمیدرضا قربانی (از خوانندگان نسل جوان کشورمان) حضور دارند و قطعاتی از قبیل «خونه»، «خدا»، «ناجی سرزمین» و «حس» را اجرا خواهند کرد.

«زنده باد زندگی» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست که محمدجعفر خسروی تهیه‌کنندگی و اجرای آن را به عهده دارد. این برنامه از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 23:45 به مدت 120 دقیقه به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

انتهای پیام

کد N522627

وبگردی