آفتاب
سبحانی‌فر تاکید کرد

ضرورت تسهیل در رفت و آمد بازرگانان ایرانی و روسی

ضرورت تسهیل در رفت و آمد بازرگانان ایرانی و روسی

رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس گروه دوستی جمهوری اسلامی ایران و روسیه صبح (دوشنبه) با لئون جاگاریان سفیر روسیه در تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سبحانی‌فر در ابتدای این دیدار روابط دو کشور را روابطی راهبردی خواند و گفت: ظرفیت‌های فراوانی در عرصه‌های سیاسی،‌ اقتصادی وفرهنگی بویژه روابط پارلمانی فیمابین وجود دارد و مجلس شورای اسلامی بر توسعه مناسبات میان جمهوری اسلامی ایران و روسیه تاکید دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه با تأکید بر اهمیت گسترش همکاریهای مشترک صنعتی و فنی میان دو کشور خاطر نشان کرد : اجرایی شدن توافقنامه‌های امضا شده و تسهیل در رفت و آمد تجار و بازرگانان ایرانی و روسی می تواند به ارتقاء سطح مناسبات فیمابین منجر گردد.

رئیس گروه دوستی پارلمانی جمهوری اسلامی ایران و روسیه سفر قریب الوقوع گروه دوستی پارلمانی کشورمان به مسکو و دیدارهای مقامات عالیرتبه ایران و روسیه را نشان از عزم جدی مسئولان دو کشور در توسعه ارتباطات در زمینه های مختلف دانست.

در ادامه این دیدار جاگاریان سفیر روسیه درتهران توسعه روابط میان روسیه و ایران را خواسته مقامات عالی رتبه کشورش دانست و گفت: روابط خوب دو دولت و مجالس دو کشور قطعا به توسعه مناسبات سیاسی،‌اقتصادی و فرهنگی کمک خواهد کرد و این آمادگی در دومای روسیه وجود دارد.

جاگاریان بر رایزنی و مذاکرات مستمر روسای جمهور دو کشور تاکید کرد و افزود: گسترش ارتباطات سیاسی و اقتصادی میان دو دولت می تواند به برقراری صلح و ثبات درمنطقه کمک نماید.

انتهای پیام

کد N522486

وبگردی