آفتاب
سرلشکر ایزدی:

قدرت موشكي جمهوري اسلامي ايران پشت دشمن را مي‌لرزاند

قدرت موشكي جمهوري اسلامي ايران پشت دشمن را مي‌لرزاند

معاون امور راهبردي و اشراف فرماندهي معظم كل قوا با بيان اينكه صنعت دفاعي ايران ‌امروز پيشرفت روزافزوني داشته است، گفت‌: ‌قدرت موشكي جمهوري اسلامي ايران پشت دشمن را مي‌لرزاند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرلشكر پاسدار مصطفي ايزدي در جمع كاركنان وزارت دفاع با گراميداشت هفته دفاع مقدس به بيان ناگفته‌هاي عمليات كربلاي 4 و 5 پرداخت و افزود: عمليات كربلاي 4 و 5 شب قدر انقلاب اسلامي بود و به عينه صحنه‌هاي عاشورايي در اين عمليات  قابل ديدن بود چرا كه دشمن از تمام جوانب، منطقه عملياتي را آتش باران مي‌كرد.

وي با بيان اينكه عمليات كربلاي 4 و 5 ‌عملياتي‌‌ دشوار و سخت در دوران دفاع مقدس بود، اظهار داشت: از نظر صاحب نظران نظامی جهان دژ شلمچه واقعا شكست‌ناپذير بود و يكي از رهبران ‌‌كشورها به رئيس جمهور وقت كشورمان كه مقام معظم رهبري بودند گفته بود در شب عمليات كربلاي 4 وقتي دژ شلمچه را شكستيد هيچ كشوري اين موضوع را باور نمي‌كرد چرا كه آنان به طور مستقيم در حال مشاهده عمليات از طريق ماهواره بودند‌. رئيس جمهور اتحاد جماهیر شوري نيز بعد از عمليات كربلاي 4 گفته بود كه توان نيروي زميني ايران قوي‌ترين توان نيروي زميني جهان است.

معاون امور راهبردي و اشراف فرماندهي معظم كل قوا با بيان اينكه دشمنان از زمان پيروزي انقلاب اسلامي به رهبري حضرت امام خميني (ره) تا‌كنون نمي‌‌خواستند و نمي‌خواهند كه ملت ايران مستقل باشد تا شعار «استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي» را تحقق بخشد، گفت:  از همين رو ‌تهاجم گسترده، كودتا‌ها و توطئه‌هاي مختلف عليه ايران آغاز شد و وقتي ‌ديدند ‌انقلاب اسلامي در حال پيشرفت و تعالي است جنگ هشت ساله را به ملت ايران اسلامي تحميل كردند تا از اين طريق  جلوي نفوذ اسلام را بگيرند.

وي  با بيان اينكه جنگ تحميلي ‌بركات بسياري را براي ملت ايران به ارمغان آورد، ‌تاكيد كرد: اگر كسي غير اين را بگويد واقعا بي‌انصافي ‌ است چرا كه غرب و شرق جديدترين تجهيزات خود را در اختيار صدام گذاشتند تا انقلاب اسلامي را نابود كند، اما با كمك خداوند متعال و قدرت ايمان، ملت ايران توانست‌ در جنگ تحميلي پيروز و سرافراز شو‌د.

سرلشكر ايزدي با بيان اينكه دشمنان بعد از دفاع مقدس نيز نبرد عليه ايران را ادامه دادند و با راه‌اندازي گروه‌هاي تكفيري، داعش و وهابي، تمام تلاش خود را براي نابودي اسلام و نشان دادن چهره خشن از اسلام به كار بستند، افزود:  ‌اما بحمدالله اسلام و آرمان‌هاي والاي انقلاب اسلامي با محوريت ولايت فقيه به سمت جهاني شدن حركت كرده است.

معاون امور راهبردي و اشراف فرماندهي معظم كل قوا ‌با بيان اينكه وزارت دفاع در دوران دفاع مقدس نقش ويژه‌اي داشته است، خاطرنشان كرد: صنعت دفاعي ايران ‌امروز پيشرفت روزافزوني داشته و  قدرت موشكي جمهوري اسلامي ايران پشت دشمن را مي‌لرزاند.

وي با بيان اينكه نبرد دشمن عليه اسلام هنوز ادامه دارد اما انقلاب اسلامي به راه خود ادامه مي دهد و شرط پيروزي در اين مسير ‌استقامت است، گفت: غرب امروز دچار بحران هويت شده و در اكثر شاخص‌ها رو به افول است بنابراين ‌بايد با مجاهدت به دنبال نقش‌آفريني ‌در نظم نوين جهاني باشيم.

کد N522020

وبگردی