آفتاب
عضو کمیسیون آموزش مجلس:

در مقابل حذف زنگ هنر از مدارس ایستادگی می‌کنیم

در مقابل حذف زنگ هنر از مدارس ایستادگی می‌کنیم

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره برخی اخبار مبنی بر حذف زنگ هنر از مدارس، گفت: من به شدت با این شایعه مخالفت می‌کنم چرا که حذف زنگ هنر توهین به منزلت هنر است.

جواد هروی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: من معتقدم اگر قرار است درسی از دروس مدارس حذف شود باید درس‌های زبان و ادبیات انگلیسی و عربی حذف شود زیرا دانش‌آموز ما بعد از 12 سال حتی نمی‌تواند یک جمله به زبان انگلیسی با عربی صحبت کند!

وی با تاکید بر اینکه نباید در بخش آموزش نگاه حذفی را اعمال کرد، افزود: اگر هم در ساختار آموزش و پرورش نگاه حذفی وجود داشته باشد باید کارشناسانه باشد، من فکر نمی‌کنم در این زمینه کارشناسی صورت گرفته باشد.

نماینده مردم قائنات در مجلس تصریح کرد: من به شدت با این شایعه مخالفت می‌کنم و معتقدم این قضیه از اساس زیر سوال و نامبارک است و اگر بخواهیم زنگ هنر را از مدارس حذف کنیم یا جذب مربیان هنر را متوقف کنیم توهین به منزلت هنر خواهد بود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه هنر یکی از پایه‌های معرفت است، گفت: ما در مقابل حذف زنگ هنر از مدارس ایستادگی می‌کنیم و اگر نیازی باشد اعتراض خود را به مسئولان ذیربط در این رابطه اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام

کد N521836

وبگردی