آفتاب
در هفته دفاع مقدس انجام شد

دیدار سردفتران ایثارگر با رییس کانون سردفتران و دفتریاران

دیدار سردفتران ایثارگر با رییس کانون سردفتران و دفتریاران

سردفتران بسیجی و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس با رییس کانون سردفتران و دفتریاران دیدار کردند.

سردفتران بسیجی و ایثارگر به مناسبت هفته دفاع مقدس با رییس کانون سردفتران و دفتریاران دیدار کردند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دشتی اردکانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت رشادت ها و دلاوری‌های بزرگ مردان و شیرزنان ایران اسلامی، گفت: همه گروه‌ها و جناح ها گرد شمع وجود مقام معظم رهبری می گردند و هیچ گروهی نمی تواند ایشان را به نام خود منتسب کند. بسیجیان هم از هر گروه و صنف و تشکل،‌ با هدفی واحد در این راه قدم بر می دارند.

دشتی‌اردکانی ادامه داد: وظیفه بزرگ همه ما انتقال تجربیات و ارزش‌ها به نسل جدید است. اکثریت جامعه سردفتری کشور ایثارگر و بسیجی هستند و وظیفه آنان در این راه مضاعف است. همکاران ایثارگر می‌توانند فارغ از گرایشات و عقاید سیاسی خود از هر صنف و گروه به جامعه سردفتری کشور یاری رسانند.

وی با بیان اینکه امروزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی نقش بسیار مهمی در جامعه دارد تاکید کرد: ما باید زکات علم و ایثارگری خود را بپردازیم و با جاذبه و کار گروهی خدمتی که قادر به انجام آن هستیم را از صنف خود دریغ نکنیم.

رییس روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران افزود: همانطور که ایثارگران در جبهه‌های نبرد خط شکن و پیشرو بوده اند در زمینه کاری و صنفی هم می توانند اثرگذار و پیشقدم باشند و ما از حضور تمامی همکاران ایثارگر در کانون و همچنین روابط عمومی استقبال می کنیم.

در ادامه این جلسه علی خندانی یکی از ایثارگران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس گفت: از سه سال گذشته تاکنون گروه بسیج و ایثارگران در میان سردفتران و دفتریاران فعال شده و جلسات متعددی در این رابطه برگزار شده است و در حال حاضر در حال انجام مراحل اداری به ثبت رساندن بسیج کانون سردفتران و دفتریاران در جامعه بسیج حقوقدانان کشور هستیم.

وی با بیان اینکه به دنبال درج فراخوان در پرتال کانون تاکنون حدود صد نفر از همکاران ایثارگر و بسیجی ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: امیدواریم با جمع آوری بانک جامع اطلاعاتی از همکاران ایثارگر، اقدامات مثبت و موثری را در خدمت به همکاران به سرانجام برسانیم.

در ادامه این جلسه هریک از حاضران به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مقرر شد جلسات ماهانه ای در محل کانون سردفتران برای همکاران ایثارگر تشکیل شود که نحوه انجام آن متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

انتهای پیام

کد N520485

وبگردی