آفتاب
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت

اعلام حمایت نمایندگان از مواضع رئیس جمهور در نیویورک و انزجار از اظهارات دیوید کامرون

اعلام حمایت نمایندگان از مواضع رئیس جمهور در نیویورک و انزجار از اظهارات دیوید کامرون

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل اعلام حمایت کرده و انزجار خود را از اظهارات بی ادبانه نخست وزیر انگلیس اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار پارلماین مهر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از مواضع رئیس جمهور در نیویورک و نیز اعلام انزجار از اظهارات نخست وزیر انگلیس بیانیه ای صادر کردند که این بیانیه از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اکنون که سفر جناب حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور محترم برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد در نیویورک به پایان رسیده است جا دارد از مواضع حق طلبانه ایشان در دفاع از حقوق ملت ایران به ویژه حق استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای سپاسگذاری کنیم.

همچنین لازم است از مواضع ریاست محترم جمهور نسبت به مداخلات آمریکایی ها تحت عنوان ائتلاف ضد داعش در سوریه و عراق و نمایش مضحک مبارزه با تروریسم قدردانی کنیم.

سخنان رئیس جمهور نشانه عزم و اراده ملت موحد ایران در مقابله با خوی استکبار طلبی سلطه طلبانه است حامی این پیام است که تحریم ها و تهدیدها نتوانسته است رخنه ای در سنگر استوار ایستادگی این ملت بزرگوار ایجاد کند.

اظهارات سخیف نخست وزیر انگلیس در مجمع عمومی سازمان ملل متحد نشان داد که روباه پیر انگلیسی که مدتهاست در مسیر استعمارگری دنباله رو بی اراده آمریکا و صهیونیست شده است هنوز واقعیت انقلاب اسلامی را درک نکرده و به میزان نسبت ملت ایران از انگلیس و به تعبیر دقیق و درست رهبر معظم انقلاب انگلیس خبیث پی نبرده است و نمایندگان مجلس شورای اسلامی که امضا کننده این بیانیه هستیم اظهارات زشت موهن و مداخله جویانه نخست وزیر انگلیس را قویا محکوم می کنیم و اطمیانان داریم به فضل الهی ایران اسلامی راه امام راحل را در حفظ استقلال ایران اسلامی به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای با صلابت و قدرت ادامه خواهد داد و دولت و ملت در این راه متحد با یکدیگر به پیش خواهند رفت.

کد N520361

وبگردی