آفتاب
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز تاکید کرد

تعیین تکلیف پرونده‌های مانده در اجرای احکام

تعیین تکلیف پرونده‌های مانده در اجرای احکام

مدیرکل تعزیرات استان البرز از جمع‌آوری سیستم دادرسی قبلی و ترمیم و تعویض نیروها در تعزیرات استان البرز خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی‌اکبر مختاری درباره برنامه‌ها و اهداف خود گفت: در جلسه‌ای که با همکاران استان البرز داشتم به چهار مساله تاکید کردم. مطلب اول این بود که نگاه مقطعی به سازمان تعزیرات نداشته باشیم و توجه کنیم که این سازمان مهر تایید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را دارد و باید مراقب باشیم که نگاه ما دائمی باشد و خروجی مناسبی ارائه بدهیم.

وی افزود: نکته بعدی که مطرح شد این بود که به کار مردم مثل کاری شخصی خودمان نگاه کنیم و همانطور کار آنها را پیگیری کنیم؛ چرا که پیامبر اکرم (ص) فرمودند کسی که به کار مردم مانند کار خود نگاه نکند هرگز رایحه بهشت را استشمام نخواهد کرد.

مختاری با تاکید بر بحث آموزش گفت: موضوع آموزش بسیار مورد توجه است و بخش زیادی از مشکلات با آموزش حل می شود، حتی با آموزش می‌توان کیفیت کار نیروهای انسانی را بالا برد و در این راه نیازمند کمک قوه قضائیه هستیم.

وی اظهار کرد: استفاده از خرد جمعی آخرین برنامه و سیاست مطرح شده در نخستین جلسه‌های من در استان البرز بود و باید از روحیه تک بعدی و تک محوری که راه به جایی هم ندارد، بپرهیزیم و سعی کنیم با ایجاد روحیه نشاط و همدلی از نظرات دیگران نیز بهره مند شویم و به همین منظور فرم های نظرسنجی در خصوص مسائل و مشکلات از دید کارمندان توزیع شده است.

مدیرکل تعزیرات استان البرز در مورد مسائل موجود در این اداره کل گفت: به طور کلی مسائل و مشکلات تعزیرات البرز در دو بخش خلاصه می‌شود؛ بحث رسیدگی به اجرای احکام و بحث مسائل زیرساختی که در بحث رسیدگی به اجرای احکام باید سیستم دادرسی قبلی را جمع کنیم و 4600 پرونده مانده در اجرای احکام را اجرایی کنیم. همچنین برخی پرونده‌های برزخی را که حکم صادر شده ولی وارد اجرای احکام نشده، بررسی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت بازدیدی از اداره ساوجبلاغ داشتم و باید گفت که در بخش زیر ساختی ترمیم و تعویض نیروها و مناسب سازی ساختمان مطرح است و وضعیت ساختمان و فضای فیزیکی نیز نیازمند اصلاح و بازبینی است.

انتهای پیام

کد N520326

وبگردی