آفتاب
درخواست نماینده قم از رئیس جمهور؛

پاسخ قاطعانه‌ای به مردک بی‌ادب انگلیس بدهید

پاسخ قاطعانه‌ای به مردک بی‌ادب انگلیس بدهید

نماینده‌ی مردم قم خطاب به رئیس جمهور گفت: از شما می‌خواهم پاسخ قاطعانه‌ای به مردک بی ادبی که وزیر امور خارجه انگلیس است بدهید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احمد امیرآبادی در نطق میان دستور امروز (یکشنبه) با تبریک سالروز هفته‌ی دفاع مقدس گفت: در سال 1929 به دلیل افول انگلیس لیره انگلیس از مبادلات اقتصادی جهان خارج و دلار جایگزین آن شد.

وی افزود: انگلستان هنوز در قرن نوزدهم به سر می‌برد، کشوری که عرضه‌ی حفظ منطقه خود را ندارد برای ایران تعیین تکلیف می‌کند، اگر این کشور عرضه دارد شهروندانش را از عملیات تروریستی محافظت کند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: افرادی که معتقدند خروج از بن بست اقتصادی درگرو رابطه با غرب است خوب نگاه کنند که دوستان و مستعمرات غرب در منطقه در چه وضعیت امنیتی ، سیاسی واقتصادی به سر می برد.

به گفته‌ی وی، مجلس همه تلاش خود را به کار می‌بندد تا دولت در رفع مشکلات مردم احساس تنهایی نکند.

امیرآبادی تاکید کرد: ما معتقدیم به جای تکیه بر غربی‌ها باید از تمام ظرفیت‌ داخلی‌مان استفاده کنیم.

نماینده‌ی مردم قم در انتقاد به عملکرد صدا و سیما از این سازمان خواست تا باب نقادی عملکرد دولت را باز کند.

به گفته‌ی وی، یک سال از عمر دولت گذشته است و اکنون وقت ارزیابی عملکرد دولت در جلسات کارشناسی در رسانه‌ی ملی است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی خواستار ارائه دقیق‌تر آمار به مردم شد وافزود: در صورت اعلام آمار دقیق و درست اعتماد جامعه جلب و این اطلاعات مبنای تصمیم گیری درست در سرمایه گذاری می‌شود.

وی از رئیس کل بانک مرکزی پرسید: مبنای اعلام رشد 4 و 6 دهم درصدی اقتصاد چیست؟ در حالی که نرخ رشد تولید ناخالص داخلی یک مفهوم مستمر و سالیانه است بر اساس کدام آمار واطلاعات نرخ رشد اقتصادی را به صورت سه ماهه اعلام کرده‌اید.

نماینده‌ی مردم قم از وزرای آموزشی و دفاعی کشور خواست تا مشکلات فرهنگی مردم را مبنا قرار داده وپاسخگوی آنها باشد.

وی از هیات رئیسه مجلس خواست دلایل تشکیل با تاخیر جلسات علنی مجلس را بررسی کند.

امیرآبادی رفع مشکلات مسکن مهر به ویژه رفع موانع احداث زیرساختهای آب، برق و گاز مسکن مهر رسیدگی به مشکلات بیماران سرطانی، و صعب‌العلاج و تدبیر برای رفع مشکل آب شرب قم را خواستار شد.

انتهای پیام

کد N520236

وبگردی