آفتاب

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با صدور بیانیه ای به مناسبت آغاز سال تحصیلی ادامه و تسریع حرکت رو به جلوی علمی دانشگاه ها را خواستار شد .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،متن کامل این بیانیه به شزح زیر است:

بهار همواره شروع است حتی اگر در پاییز باشد و اکنون دوباره بهار است و ستاره درخشانی دیگر در سرزمین علم و دانش طلوع را به رخ تاریکی‌های جهالت می‌کشاند. و این شروع نو امتدادی است از حرکت روی خط آموختن. آموختنی که از مهد تا لحد، پشتکاری بی انتها را می‌طلبد و نتیجه‌اش نه تنها به بار نشستن درخت وجود انسان که طلوع خورشیدی است که می‌تواند روشن کننده جهانی باشد.

در این آغاز نو، بسیج دانشجویی نیز به عنوان شجره طیبه انقلاب، که همیشه حرکت در جهت پیشرفت نظام در کنار توجه و عمل به ارزش‌های والای فرهنگ اسلامی-ایرانی را وظیفه خود می‌داند، ضمن تبریک شروع سال تحصیلی جدید، که همه ساله متبرک گردیده به بوی عطری که از یادبود دوران دفاع مقدس در این ایام در کشور می‌پیچد، برای تمام عزیزانی که در این مسیر گام برمی‌دارند آرزوی موفقیت می‌نماید.

همچنین ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه و آرزوی موفقیت برای ایشان، انتظار ادامه و تسریع حرکت رو به جلوی دانشگاه به عنوان مرکز علم و دانش، و دور ساختن این مکان مقدس از نزاع‌های سیاسی و حزب بازی‌های بی ارزش را از ایشان دارد و به ایشان به عنوان ناخدایی که دغدغه‌ای جز حرکت کشتی در مسیر آرامش ندارد، می‌نگرد.

و به تمام دانشجویان عزیز به عنوان تحول آفرینان اصلی و قشر فرهیخته جامعه، وظیفه اصلی‌شان یعنی حرکت در مسیر علم و تحقیق را یادآور شده و انتظار می‌رود که با کسب و تقویت قدرت تحلیل سیاسی، در باتلاق‌هایی که توسط برخی گروه‌ها برای به حاشیه کشاندن گفتمان علمی دانشگاه و کارکرد اصلی آن و در نهایت متوقف کردن حرکت علمی ایران اسلامی طراحی شده است، فرو نرفته و تلاشی جهادگونه در بستر علم و دانش‌اندوزی را داشته باشند.

و نیز با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر جهاد علمی و نام گذاری دهه حاضر تحت عنوان دهه پیشرفت از تمامی جامعه دانشگاهی تقاضای توجه کافی و وافی به این مساله مهم را داشته و همچنین نگاه عمیق و اندیشمندانه به بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان راه نجات کشور از فشارهای موجود و عمل به ابلاغیات و منویات ایشان که بهترین و نزدیک ترین راه رسیدن به سر منزل مقصود است را به تمامی عزیزان گوشزد می نماید.

در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی جامعه دانشگاهی در سال تحصیلی جدید و تبریک مجدد به ریاست جدید دانشگاه از خداوند متعال سلامتی همه دوستان و طول عمر رهبر معظم انقلاب را خواستار است.

انتها پیام

کد N520235

وبگردی