آفتاب
فیصل المقداد:

سوریه به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد

سوریه به مبارزه با تروریسم ادامه می دهد

معاون وزیر خارجه سوریه ضمن تاکید بر ادامه مبارزه دمشق با گروههای مسلح و تروریستی هرگونه تسامح درباره امنیت این کشور را خط قرمز خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه، فیصل المقداد گفت: سوریه از هیچ اقدامی در مبارزه با تروریسم فروگذاری نمی کند و احتیاج به اجازه از کسی ندارد.

وی افزود: سوریه به هماهنگی ها برای مبارزه با تروریسم با برادران عراقی و دوستان ایرانی، روسیه و بسیاری دیگر از کشورها ادامه می دهد. سوریه هرگز درباره امنیت و منافع مردم خود مسامحه نمی کند. ما با هر تلاشی برای مبارزه با تروریسم حمایت می کنیم اما باید جان شهروندان بی گناه و حاکمیت سوریه حفظ شود.

معاون وزیر خارجه سوریه گفت: آنها از سه سال قبل طرح تخریبی خود را در سوریه شروع کردند و هدف این طرح اسرائیل و هیمنه آن بر منطقه بود آنها فقط از حاکم و رهبر خود اسرائیل دستور می گیرند اما اینبار دروغ و گمراه کردن نتیجه ای به دنبال نداشت و پایگاه مردمی اولاند به کمتر از 13 درصد رسیده است.

وی بیان کرد: سوریه همواره اصل اخلاقی را رعایت کرده است اما استراتژی دیگران مخفی کردن واقعیت است.

المقداد تاکید کرد: سوریه همچنان به مقابله با تروریستهایی که ترکیه، عربستان، قطر، فرانسه و انگلیس به آنها کمک می کنند ادامه می دهند. این گروههای تروریستی به شکل مستقیم با غیر مستقیم با اسرائیل همپیمان هستند.

کد N519364

وبگردی