آفتاب

بازدید سرزده اسماعیلی از دادسرای ناحیه 12

بازدید سرزده اسماعیلی از دادسرای ناحیه 12

رییس کل دادگستری به طور سرزده از دادسرای ناحیه 12 (امام خمینی (ره)) بازدید کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، غلامحسین اسماعیلی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دستگاه قضایی و دادگستری کل استان تهران از قضات و کارمندان شایسته‌ای برخوردار است. علیرغم حجم زیاد پرونده و پیچیدگی امر قضاوت در پرونده‌های دادگستری تهران، همکاران ما از توان و ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند که اگر این ظرفیت مورد شناسایی و بهره‌برداری قرار گیرد می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را مرتفع کند.

وی با تاکید مجدد بر رعایت نظم و انضباط از سوی همکاران، اظهار کرد: یکی از درس‌های مهمی که از ایثارگری‌های امت اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس می‌توان گرفت تلاش بی‌وقفه در جهت حل مشکلات مردم است و در دستگاه قضا ما وظیفه داریم با رعایت نظم و انضباط اداری و حضور به موقع در محل کار، بهره‌وری دادگستری را در جهت اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه ارتقا بخشیم.

وی در ادامه سخنان خود با تذکر به این مطلب که کار در دستگاه قضایی فوق‌العاده سنگین است، افزود: در قبال این وظیفه خطیر مطابق با آموزه‌های دینی اجر فراوانی هم برای آن در نظر گرفته شده است. پس تلاش کنیم با رعایت نظم و انضباط دقیق، این مسئولیت مهم را به سرانجام برسانیم تا مردم بتوانند از این رهگذر طعم شیرین عدالت را بچشند.

در ابتدای این بازدید مهرنیا سرپرست این دادسرا گزارشی از عملکرد و مشکلات مطروحه را مطرح کرد.

انتهای پیام

کد N519322

وبگردی