آفتاب
امیر کاظمی:

هفته دفاع مقدس یادآور هویت و حماسه‌آفرینی‌هاست

هفته دفاع مقدس یادآور هویت و حماسه‌آفرینی‌هاست

مسئول ایثارگران نیروی زمینی ارتش در نمایشگاه رسانه‌های دفاع مقدس در بوستان ملت، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری، عزت، وحدت و انسجام است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر سرتیپ دوم کاظمی عصر دیروز با حضور در نمایشگاه رسانه‌های دفاع مقدس در بوستان ملت ضمن بازدید از این نمایشگاه به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور هویت و حماسه‌آفرینی‌های فرزندان، پدران و عزیزان شماست و بر ما وظیفه است که این ایام را فرخنده بداریم و یاد کنیم همه آنهایی را که هستند و آنهایی که رفتند.

مسئول ایثارگران نزاجا ادامه داد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری، عزت و انسجام است. هفته‌ای که یاد‌آور اقتدار و امنیت‌بخشی به این کشور است و یادآور جانفشانی‌ها، مقاومت‌ها، ایثارها، فداکاری و هر آنچه که امروز باعث شده است در کمال امنیت گرد هم آییم و لبخند بر لبانمان جاری شود.

امیر کاظمی ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، امام شهدا و حاضرین در این مراسم، خطاب به شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، گفت: سلام به عزیزانی که از نفس افتاده‌اند تا من و شما از نفس نیفتیم. قامت راست کرده‌اند تا ما قامت خم نکنیم، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم و سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند، نماندند تا بمیرند، سلام بر دستان جانبازانی که در حسرت نوازش فرزندان خود و سلام بر چشمان جانبازانی که در حسرت دیدار عزیزانشان ماندند.

کاظمی ضمن اشاره به دلایل حمله رژیم بعثی به ایران برخی از آنها را به اختصار برشمرد و به اتفاقات شهریور 59 و آغاز جنگ تحمیلی نیز اشاره نمود.

مسئول ایثارگران نزاجا در پایان سخنرانی خود ضمن تقدیر از خانواده شهید زمردکار در حضور مردم، با خواندن قطعه شعری از مرحوم قیصر امین‌پور آن را به خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان هدیه نمود.

انتهای پیام

کد N519275

وبگردی