آفتاب
حیدرپور:

هیچ پرنده بدون سرنشینی توان عبور بدون مجوز از آسمان ایران را ندارد

هیچ پرنده بدون سرنشینی توان عبور بدون مجوز از آسمان ایران را ندارد

نماینده مردم شهرستان‌های شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: اتحاد جهانی به محوریت آمریکا در برخورد با داعش در حقیقت یک مانور پوشالین برای استمرار حضور آمریکا در منطقه خاورمیانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در شهرضا، عوض حیدرپور در جلسه شورای اداری شهرستان شهرضا با اشاره به حملات اخیر آمریکا به خاک کشور سوریه اظهار کرد: تجربه جنگ ایران و عراق نشان داده است در جنگ شهری نفرات موثر هستند و بمب‌باران هوایی کارساز نیست.

وی تصریح کرد: ورود کشورهای عربی منطقه به ائتلاف آمریکایی ضد داعش در واقع تلاش این دولت‌ها برای رهایی از منجلابی است که خودشان ایجاد کرده‌اند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: تشیع و تسنن دو قطب مهم و تاثیرگذار منطقه خاورمیانه هستند و مشکل ما آن است که باید هماهنگی بیشتری را در زمان حاضر با دول سنی مذهب داشته باشیم.

حیدرپور افزود: تعاملات با عربستان سعودی را به نحوی انجام می‌دهیم که گامی در جهت ایجاد امنیت بیشتر در منطقه باشد. تعاملات ایران و سعودی باید برای ایجاد ثبات در منطقه بیشتر شود، البته این اقدامات زیر نظر مقام معظم رهبری انجام خواهد شد.

مهار پهپاد اسرائیلی اوج قدرت ما در صیانت از آسمان ایران است

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در میان تمامی تحولات منطقه خاورمیانه اقدامات اسرائیل و حمایت برخی کشورها از وی به منزله یک بازی مسخره برای جلب توجه بیشتر است.

حیدرپور، مهار پهپاد اسرائیلی را اوج قدرت نظامی ایران در صیانت از خاک خود دانست و اظهار کرد: امروزه به صراحت می‌توانیم ادعا کنیم که هیچ پرنده بدون سرنشینی توان عبور بدون مجوز از آسمان ایران را ندارد.

وی با اشاره به سفر هیات دیپلماتیک ایران به نیویورک تصریح کرد: به این مذاکرات خوش‌بین هستیم و برداشت ما آن است که موقعیت ایران در جهان بسیار مطلوب است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: با عنایت به تلاش‌های دولت شاکله تحریم‌های ضد ایرانی بیش از پیش شکسته خواهد شد.

حیدرپور با اشاره به وضعیت مالی و بودجه‌ای کشور گفت: در سال ۱۳۹۴ و ۲۰۱۴ میلادی موقعیت مالی و بودجه ایران بهبود خواهد یافت، پیش‌بینی ما این است که سند بودجه سال ۹۴ از جهات مختلف شکلی و حجمی وضعیت مطلوبتری نسبت به سال‌های قبل داشته باشد.

انتهای پیام

کد N518856

وبگردی