آفتاب
وزیر راه و شهرسازی در قم:

افتتاح آزاد راه قم-گرمسار تا پایان امسال/تكمیل ایمنی پیش‌شرط افتتاح پروژه

افتتاح آزاد راه قم-گرمسار تا پایان امسال/تكمیل ایمنی پیش‌شرط افتتاح پروژه

بحث ایمنی در پروژه‌ها مهم‌ترین مسئله در وزارت راه و شهرسازی است از همین رو تا مباحث ایمنی تکمیل نشده باشد پروژه‌ها بهره‎برداری نمی‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این مطلب كه آزاد راه قم-گرمسار تا پایان امسال افتتاح خواهد شد، گفت: بحث ایمنی در پروژه‌ها مهم‌ترین مسئله در وزارت راه و شهرسازی است از همین رو تا مباحث ایمنی تکمیل نشده باشد پروژه‌ها بهره برداری نمی‌شوند.

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در ابتدای سفر به استان قم از پروژه آزاد راه قم-گرمسار بازدید کرد.

وی با اعلام خبر افتتاح این پروژه تا پایان امسال اظهار کرد: بحث ایمنی در پروژه‌ها مهم‌ترین مسئله در وزارت راه و شهرسازی است از همین رو تا مباحث ایمنی تکمیل نشده باشد پروژه‌ها بهره‎برداری نمی‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید براینکه لازم است برای تحویل آزادراه قم گرمسار تیمی برای بررسی جوانب طرح تشکیل شود، افزود: باید مباحث فنی و ایمنی راه‌ها ۱۰۰درصد تکمیل پیش از تحویل به راهداری تکمیل شود.

آخوندی با اشاره به عدم بهره‎برداری از پروژه‌های نمی‌ه‎کاره و ناقص، تصریح کرد: از مهم‌ترین کارهایی که باید براین پروژه انجام شود شروع عملیات نصب دوربین‌های کنترل سرعت و سایر تجهیزات راهداری در آزاد راه قم گرمسار است.

وزیر راه و شهرسازی بر معماری و زیباسازی جاده و حریم و منظر آن تاکید کرد و گفت: باید مفهوم معماری راه را در دستور کار پروژه‌های راه سازی قرار دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مشاور جاده و مشاور معماری باید هماهنگ با یکدیگر عمل کنند، عنوان کرد: این تعامل و هماهنگی سبب رعایت بیشتر مسائل فنی، زیبایی جاده و آسایش مسافران می‌شود.

آخوندی در بخش دیگری از سخنان خود به محور کمربندی جنوب غربی تهران اشاره کرد و افزود: شروع این پروژه نیز با تصویب هیئت وزیران اجرایی می‌شود.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر یک روزه به قم، قرار است از پروژه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه (س) بازدید و چند پروژه در بخش مسکن را نیز افتتاح کند.

کد N516965

وبگردی