آفتاب

نعمت‌زاده، چیت‌چیان و حجتی هفته آینده به مجلس می‌روند

نعمت‌زاده، چیت‌چیان و حجتی هفته آینده به مجلس می‌روند

وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌رود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، معاون وزیر صنعت در امور معادن و صنایع معدنی نیز در مورد عملکرد و برنامه‌های معاونت متبوع خود به اعضای کمیسیون صنایع و معادن گزارش می‌دهد.

همچنین انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور در مورد عملکرد و برنامه‌های انجمن مذکور به اعضای این کمیسیون گزارش می دهد.

چیت‌چیان و حجتی برای پاسخگویی به کمیسیون عمران می‌روند

به گزارش ایسنا، وزرای نیرو و جهاد کشاورزی نیز به منظور پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون عمران مجلس می‌روند.

رأی‌گیری طرح تاسیس سازمان‌های استانی توسعه عمران دریا و سواحل، بررسی طرح یک‌فوریتی الحاق هفت بند به ماده 34 قانون پولی وبانکی کشور و نیز بررسی عملکرد شش ماهه سال 93 بخش آب و فاضلاب وزارت نیرو با حضور وزیر و معاونان وی در جلسات هفته آینده کمیسیون عمران مجلس مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

حضور وزاری جهاد کشاورزی و صنعت در کمیسیون کشاورزی

براساس این گزارش، وزرای جهاد کشاورزی و صنعت و معدن در مورد اجرای قانون تمرکز وظایف و اختیارات مربوط به بخش کشاورزی به کمیسیون کشاورزی می‌روند.

انتخاب حداقل دو نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی به عنوان ناظر در شورای ملی ایمنی زیستی در اجرای بند یک ماده 218 قانون آیین‌نامه داخلی مجلس نیز در دستور کار اعضای کمیسیون کشاورزی قرار دارد.

همچنین اعضای این کمیسیون به بررسی لوایح عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در موسسه استاندارد و اندازه‌شناسی کشورهای اسلامی (سمیک)، یادداشت تفاهم‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری ترکیه در مورد استفاده مشترک از دروازه مرز زمینی رازی و کاپی‌کوی و الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل مورخ 1996 کنوانسیون پیش‌گیری از آلودگی دریایی ناشی از تخلیه پسماند و سایر مواد می‌پردازند.

طرح استفساریه شمول و یا عدم شمول مالیات و عوارض بر ارزش افزوده و عوارش آلایندگی تولیدات مناطق آزاد و ویژه اقتصادی نیز در این کمیسیون بررسی می‌شود.

انتهای پیام

کد N516723

وبگردی