آفتاب
هاشمی‌رفسنجانی:

نباید بگذاریم بی‌آبی تهدیدی برای ما به‌وجود آورد

نباید بگذاریم بی‌آبی تهدیدی برای ما به‌وجود آورد

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همان‌طور که ما مشکلات جنگ و انقلاب را برطرف کردیم، حل مشکل آب امروز نیز از عهده ما ساخته است. ما نباید بگذاریم که بی‌آبی خطر و تهدیدی برای ما به‌وجود آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در بیست‌و‌ششمین گردهمایی فرماندهان پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد با اشاره به مفهوم جهاد در قرآن خاطرنشان کرد: بزرگترین بخش جهاد را شرکت در جنگ، دفاع و قرار گرفتن در راه خدا با اخلاص تشکیل می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه جهاد دارای یک شرط است گفت: جهاد یک شرط دارد و آن اینست که افرادی که در راه خدا جان‌هایشان را فدا می‌کنند خداوند به آن‌ها تضمین داده که راه‌هایی پیش رویشان باز می‌کند تا به اهدافشان دست یابند.

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه بزرگترین و سخت‌ترین میدان جهاد در راه خدا، جنگ‌هایی بود که رزمندگان ما در آن شرکت می‌کردند، اظهار کرد: انسان باید اطمینان داشته باشد که در هر زمینه‌ای که تلاش ایثارگرایانه و با نیت خداوند متعال انجام می‌دهد، پاداش آن را نیز از خداوند می‌گیرد.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ابتدای انقلاب و حتی پیش از انقلاب افرادی که در راه اسلام و ملت و نجات کشورشان مبارزه، تلاش و ایثار کردند نهایت اخلاص را داشتند؛ چرا که در آن زمان هیچ کرانه افقی دیده نمی‌شد تا ما بتوانیم حکومت را از دست حکومت پهلوی و اربابان آن در بیاوریم. این افراد برای اصلاح کشور و متنبه کردن حکومت‌های جبار در راه خدا تلاش کردند و به پیروزی رسیدند.

ادامه دارد ...

کد N516584

وبگردی