آفتاب

تاکید مخالفان بحرینی بر ضرورت توافق ملی پیش از برگزاری انتخابات

تاکید مخالفان بحرینی بر ضرورت توافق ملی پیش از برگزاری انتخابات

مخالفان بحرینی در نامه‌ای به پادشاه کشورشان تاکید کردند که برگزاری انتخابات بدون دستیابی به توافق ملی به دودستگی‌ها دامن می‌زند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سایت مرآة البحرین، محتوای نامه‌ گروه‌های سیاسی مخالف به حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه این کشور را منتشر کرد. آنها در این نامه از از وی خواستند تا برای حصول توافق ملی پیش از برگزاری انتخابات تلاش کند تا از این طریق به بحران این کشور که از سال 2011 آغاز شده است، پایان دهد.

در این نامه که در سپتامبر جاری فرستاده شده است، آمده که برگزاری انتخابات در سال 2014 بدون حصول توافق سیاسی ملی به دودستگی‌های داخلی دامن می‌زند و بحران‌ها را تشدید می‌کند.

گروه‌های مخالف بحرینی اعلام کردند: ما همچنان منتظر برآورده شدن خواسته‌های منطقی و قانونی خود هستیم و عملی شدن این خواسته‌ها تنها راه برای برون رفت بحرین از این بحران به شمار می‌آید.

در این نامه از پادشاه خواسته شده است تا برای پایان دادن به دودستگی‌ها تلاش کند یا دست کم با روشی متمدنانه این دودستگی‌ها را مدیریت کند.

گروه‌های مخالف اعلام کردند که صادقانه دست دوستی را دراز کرده‌اند و از انعطاف پذیری کافی برای دست یابی به توافق ملی برخوردار هستند.

انتهای پیام

کد N516134

وبگردی