آفتاب
د هفته دفاع مقدس انجام شد

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران

در مراسمی به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده و اعضای شورای فرماندهی مرکز بسیج قوه قضائیه، فرمانده و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و مدیرکل و روسای واحدهای ثبتی استان تهران، پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این مراسم سرهنگ عطار زاده فرمانده مرکز بسیج قوه قضائیه و وزارت دادگستری با بیان اینکه رهبری حضرت امام خمینی(ره) و سه اصل ایمان، جهاد و شهادت که از اصول ذاتی فرهنگ بسیج است رمز پیروزی در دوران دفاع مقدس را رقم زد و تصریح کرد: جنگ همواره در زندگی و جوامع بشری وجود داشته اما جنگ تحمیلی هشت ساله با عراق با توجه به نابرابری های موجود قابل مقایسه با جنگ های دیگر نیست.

وی با اشاره به حمایت مستقیم و غیرمستقیم 34 کشور دنیا از عراق در طول دوران جنگ تحمیلی افزود: آنچه در هشت سال دفاع مقدس کاملا مشهود است برتری سلاح ایمان و اعتقادات رزمندگان اسلام در مقابل امکانات نیروهای عراقی بود و این خود تضمینی بود برای پیروزی ما.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قوه قضائیه با اشاره به هفته دفاع مقدس بیان کرد: باید تلاش کرد تا فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس زنده نگاه داشته شوند و به نسل های بعد منتقل شود و با بهره گیری از ابزارهای فرهنگی نسل جوان را با مفاهیم و ارزش های دفاع مقدس آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج در سازمان ثبت اسناد و املاک فعال و پویا است، افزود: باید تلاش کرد تا فرهنگ بسیجی را در تمامی واحدهای دستگاه قضاء پویا و فعال کنیم.

هاشم کارگر فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، نیز با اشاره به جایگاه بسیج در سازمان ثبت گفت: فرهنگ بسیجی در این سازمان از توجه به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفته تا عرصه های مهم برنامه ریزی و خدمت رسانی به مردم، گسترش پیدا کرده و به عنوان بازویی مهم در تحقق اهداف سازمانی ایفای نقش می نماید.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به نقش مهمی که فرهنگ بسیجی در پیشبرد اهداف سازمانی دارد، افزود: بسیج در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور علاوه بر اقدام در جهت برنامه‌ها، سیاست ها و ماموریت های بسیج همواره در جهت تحقق برنامه های سازمان ثبت نیز تلاش و فعالیت کرده است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران بیان کرد: امیدواریم افتتاح پایگاه بسیج اداره کل ثبت تهران بتواند در بهبود روند امور و ارتقاء روحیه بسیجی در امر خدمت رسانی به مردم شریف و در نهایت افزایش رضایت مندی به متقاضیان نقش موثری ایفا کند.

در این مراسم سید صادق سعادتیان، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان تهران به عنوان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران معرفی شد.

انتهای پیام

کد N515940

وبگردی