آفتاب

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور امروز توسط سبحانی‌نیا عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی قرائت شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این تذکرات به شرح زیر است:

**قائد رحمت نماینده درود و ازنا به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:‌ تسریع در پرداخت حقوق و معوقات کارکنان شرکت فارسیت درود.

**چاردولی نماینده ملایر به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در تعیین قیمت تضمینی کشمش براساس میزان تورم.

**بشیری و رستمیان نمایندگان پاکدشت و دامغان به وزرای صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی: جلوگیری از واردات خودروهای خارجی به منظور حمایت از صنایع داخلی.

**محسنی ثانی نماینده سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در جلوگیری از ورود خسارت و ضرر و زیان به دامداران.

**قادری نماینده شیراز به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت: تسریع در تایید نقشه‌های بیمارستان تامین اجتماعی شیراز.

**نقوی حسینی نماینده ورامین به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در رفع موانع اجرای طرح متروی تهران- قرچک- ورامین- پیشوا.

**موسوی اصل نماینده گرمی به رییس جمهور: لزوم رسیدگی جدی به نحوه تعاملات دولت با نمایندگان.

**صالحی نسب نماینده دشت آزادگان و هویزه به وزیر نیرو: توضیح علت عدم اجازه کشت محصولات تابستانی براساس سطوح موجود در حوزه انتخابیه، همچنین به وزیر جهاد کشاورزی: تسریع در حل مشکلات کشاورزان حوزه انتخابیه.

**احمدی لاشکی نماینده نوشهر و چالوس به وزیر نیرو: تسریع در حل مشکلات آب شرب منطقه‌ای در چالوس.

**موسوی نماینده اهواز به وزرای نیرو و کشور: توضیح علت بی‌توجهی سازمان آب استان خوزستان به بستر کارون که تبدیل به کانال فاضلاب شده است و همچنین توضیح علت عدم تعطیلی ادارات دولتی در روزهای پنجشنبه در استان خوزستان.

**حسینی نماینده قائم‌شهر به وزیر صنعت، معدن و تجارت: تسریع در حل مشکلات معدن گلیران. همچنین به وزیر کشور: تسریع در ارتقا تقسیمات کشوری حوزه انتخابیه.

**شوهانی نماینده ایلام به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم حل مشکلات ناشی از مدیریت نامناسب در کارخانه سیمان ایلام. همچنین به وزرای نیرو و ورزش و جوانان: توضیح علت بی‌توجهی به مساله آب شرب روستاها و توضیح علت عدم حضور معاون پارلمانی وزیر در مجلس و عدم تعامل با نمایندگان.

**حسینی نماینده قصر شیرین و سر پل ذهاب به وزرای صنعت، معدن و تجارت و ارتباطات و فناوری اطلاعات و اقتصاد و دارایی: جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای موردنیاز جامعه، تسریع در حل مشکل احتساب هزینه رومینگ برای تلفن‌های همراه مناطق مرزی شهرستان‌های حوزه انتخابیه و همچنین لزوم تذکر به مسئولین بانک‌ها جهت تکریم ارباب رجوع.

**سالک کاشانی نماینده اصفهان به وزیر نیرو: لزوم رهاسازی آب رودخانه زاینده‌رود در نیمه اول آبان‌ماه برای کشت پاییزه کشاورزان استان اصفهان.

**شفیعی نماینده ممسنی و رستم به وزیر آموزش و پرورش: توضیح علت رفتار تبعیض‌آمیز در پرداخت پاداش مناطق محروم فرهنگیان.

**آریایی‌نژاد نماینده ملایر به وزیر راه و شهرسازی: اتخاذ تدابیر فوری جهت جلوگیری از تصادفات در جاده‌های شهرهای ملایر.

**طاهری نماینده گرگان و سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر امور اقتصاد و دارایی: دستور اکید بانک‌ها برای تسریع در پرداخت تسهیلات خرید تضمینی محصولات کشاورزی.

**عیسی امامی و سبحانی‌نیا نماینده نیشابور به وزیر صنعت، معدن و تجارت: وضعیت دامداران اسف‌بار است.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به رییس جمهور: عدم اجرای مصوبه مورخ 4/4/93 هیات دولت از طرف بانک درخصوص خسارت دیدگان بخش خصوصی.

انتهای پیام

کد N515756

وبگردی