آفتاب
معاون پارلمانی رسانه ملی در گفت‌وگو با ایلنا:

انتقاد نمایندگان از صدا و سیما را قبول دارم/انتقال انتقاد به مدیران ارشد سازمان

انتقاد نمایندگان از صدا و سیما را قبول دارم/انتقال انتقاد به مدیران ارشد سازمان

من خود به خوبی می‌دانم که معنی تعطیلی نمایندگان مجلس چیست. بنابراین من انتقاد نمایندگان به سازمان صدا و سیما را قبول دارم.

معاون پارلماتی سازمان صدا و سیما با اشاره به اینکه انتقاد نمایندگان از سازمان صدا و سیما در مورد تعطیلات مجلس را وارد می‌داند، می‌گوید که این انتقاد را در جمع مدیران ارشد سازمان صدا و سیما نیز مطرح کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا میرتاج الدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با انتقاد نمایندگان مجلس از پوشش کنایه آمیز سازمان صدا و سیما از تعطیلات نمایندگان مجلس گفت: ما همواره انتقادات را به جان می‌خریم. در این خصوص هم نمایندگان با من صحبت کرده بودند که برنامه ۲۰: ۳۰ خبری را منتشر کرده بوده که نمایندگان باز به تعطیلات رفته‌اند.

وی ادامه داد: من این انتقاد نمایندگان مجلس را در جمع مدیران سازمان مطرح کرده و به آنان اعلام کردم که تعطیلی نمایندگان مثل تعطیلی جاهای دیگر نیست.

میرتاج الدینی با تاکید بر اینکه من خود در گذشته نماینده بوده‌ام،خاطرنشان کرد: من خود به خوبی می‌دانم که معنی تعطیلی نمایندگان مجلس چیست و معمولا در حوزه انتخابیه در این موعد نمایندگان به مراجعات مردمی رسیدگی می‌کنند و بیشتر وقتشان را آنجا می‌گذرانند. بنابراین من انتقاد نمایندگان به سازمان صدا و سیما را قبول دارم.

کد N515648

وبگردی