آفتاب
حسن‌پور بیگلری در تذکر شفاهی:

صدای العطش مردم کرمان بلند است

صدای العطش مردم کرمان بلند است

یشتر از 941 روستای کرمان با تانکر آبرسانی می‌شوند اما متاسفانه اقدامی برای رفع این معضل اندیشیده نشده است. میخواهم تا نسبت به رفع این معضل اقدام کنید.

نماینده مردم سیرجان  در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو گفت:بیشتر از 941 روستای کرمان با تانکر آبرسانی می‌شوند اما متاسفانه اقدامی برای رفع این معضل اندیشیده نشده است. میخواهم  تا نسبت به رفع این معضل اقدام کنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهباز حسن‌پور بیگلری در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت:از دستگاه قضا میخواهم كه مقصران حوادثی  كه جان عزیزان مردم ا را در جاده ها  میگیرند به مردم معرفی كند.تا کی باید مردم، عزیزان خود را در جاده پرمخاطره سیرجان- گل‌گهر از دست بدهند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز تاكید كرد: چرا شرکت‌هایی که از امکانات شهرستان استفاده می‌کنند، به فکر به‌کارگیری نیروهای بومی نیستند.چرا قیمت سنگ آهن آزاد نمی‌شود.و چرا تاکنون از رانت‌خواری جلوگیری نکرده‌اید. چرا جلوی خام‌فروشی را نمی‌گیرید.

وی در تذکری دیگری نیز خطاب به وزیر  جهاد کشاورزی گفت:  متاسفانه 7 ماه از سال می‌گذرد اما یک ریال در مورد قنوات و بخش کشاورزی پرداخت نشده و زمانی که فریاد می‌زنیم کشاورزی استان تعطیل شده است، برخی آن را تکذیب می‌کنند.

حسن‌پور بیگلری خطاب به وزیر نیرو گفت:بیشتر از 941 روستای کرمان با تانکر آبرسانی می‌شوند اما متاسفانه اقدامی برای رفع این معضل اندیشیده نشده است. بحران كم آبی در كرمان بیداد میكند.صدای العطش مردم کرمان بلند است.

این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گفت: آیا می‌دانید دانشکده علوم پزشکی سیرجان بیش از 10 میلیارد بدهی به پرسنل و شرکت‌های دارویی دارد و پرسنل خدماتی بیش از 4 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند؛ حق و حقوق پرستاران، پرسنل اداری و پزشکان در بیمارستان امام رضا (ع) پرداخت نشده است، حال چه کسی باید پاسخگو باشد. 

کد N515601

وبگردی