آفتاب
در تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین دولتی عنوان شد:

لزوم جلوگیری از واردات خودروهای خارجی به منظور حمایت از صنایع داخلی

لزوم جلوگیری از واردات خودروهای خارجی به منظور حمایت از صنایع داخلی

02/07/1393 13:19

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، در پایان جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولین دولتی از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد.

بر این اساس، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت و عبدالرحمان رستمیان نماینده مردم دامغان به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر اقتصاد و امور دارایی درباره جلوگیری از واردات خودروهای خارجی به منظور حمایت از صنایع داخلی تذکر دادند.

محمدرضا محسنی‌ثانی نماینده مردم سبزوار به وزیر جهاد کشاورزی درباره تسریع از جلوگیری از واردات خسارت به دامداران و سیدحسین نقوی حسینی به وزیر راه و شهرسازی درباره تسریع در رفع موانع اجرای مترو تهران، قرچک، ورامین و پیشوا تذکر دادند.

میرقسمت موسوی‌اصل نماینده مردم اردبیل به رئیس جمهور درباره لزوم توجه جدی به تعاملات بین دولت و مجلس و قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس درباره تسریع در حل مشکل آب شرب چالوس تذکر دادند.

حسینی به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره تسریع در حل مشکلات معدن گلیران و احمد شوهانی نماینده مردم ایلام به وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره لزوم حل مشکلات ناشی از مدیریت نامناسب در کارخانه سیمان ایلام تذکر دادند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان به وزیر نیرو درباره لزوم رهاسازی آب رودخانه زاینده‌رود در اوایل پاییز برای کشاورزی‌های پاییزی و احمد شوهانی نماینده مردم ایلام به وزیر ورزش و جوانان درباره توضیح علت عدم حضور معاون پارلمانی وزیر در مجلس تذکر دادند.

همچنین شریعت‌نژاد به رئیس جمهور درباره عدم اجرای مصوبه هیات دولت درباره خسارت‌دیدگان بخش خصوصی تذکر داد.

کد N515509

وبگردی