آفتاب

منادی: آمریکا پدرخوانده تروریست‌های جهان است

منادی: آمریکا پدرخوانده تروریست‌های جهان است

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که آمریکا پدرخوانده تروریست‌های جهان است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا منادی سفیدان در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: اگر امروز رییس جمهور با اقتدار و عزت، در کشور دشمن بزرگمان یعنی آمریکای جهانخوار و داعش‌ساز حضور پیدا می‌کند به برکت همین خون‌های مقدس و نداهای یا حسین و شب‌های دعای کمیل این عزیزان است.

وی ادامه داد: اخیرا سیاستهای کلی علم فناوری از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد، امروز مجلس شورای اسلامی و به خصوص فراکسیون دانشگاهیان، جهاد مستمر علمی با هدف کسب مرجعیت علمی و فناوری در جهان را سرلوحه خویش قرار داده و بر ضرورت دستیابی به اهداف سند چشم انداز و شکوفایی علمی تاکید می کند و بر این باور است که باید حاکمیت، مبانی، ارزش ها، اخلاق و موازین اسلامی در نظام آموزش عالی، تحقیقات و فناوری و تحقق دانشگاه اسلامی از سوی تمام قوا و نهادهای ذی ربط و برنامه ریز به صورت جدی و عملی را مورد توجه قرار دهد.

این عضو هیات رییسه مجلس همچنین خطاب به آمریکا که امروز ادعای بمباران داعش را در سوریه دارد تصریح کرد: ای پدرخوانده تروریست‌های جهان، ای کسی که خونهای فراوانی در عالم بشریت ریخته‌ای، امروز اگر تو تروریستها را بمباران می‌کنی چه کسی تو را بمباران کند؟ چرا که خالق این کثافت‌ها و خونریزی‌ها غیر از تو، اسرائیل جنایتکار و هم‌بالگی‌هایت در اروپا و اعراب کسی دیگر نیست.

منادی ادامه داد: ما این حضور ننگین و خبیثانه تو را در این کشور محکوم می‌کنیم و باور ضدتروریست بودن تو را باور نداریم، چرا که تمام اینها را خودت به وجود آورده ای.

نماینده مردم تبریز در مجلس درپایان در خصوص رهایی از رکود در بازار تبریز و رسیدگی جدی به وضعیت دریاچه ارومیه به دولت تذکر داد.

انتهای پیام

کد N515505

وبگردی