آفتاب
سردار سلامی:

سیاست های دشمن را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان با شکست مواجه می کنیم

سیاست های دشمن را هزاران کیلومتر دورتر از مرزهایمان با شکست مواجه می کنیم

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انقلاب ما به منافع دشمنان نفوذ پیدا کرده است، گفت: رهبر معظم انقلاب انقلاب ما را به نقطه ای رسانده که ما در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها سیاست های دشمن را با شکست روبرو می کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه امروز ظهر با حضور در یادواره شهدای سپاه حفاظت انصارالمهدی (عج) طی سخنانی اظهار داشت: امروز صبح رهبر معظم انقلاب با برخی مقامات لشگری به مناسبت هفته دفاع مقدس دیدار داشتند که فرمودند دفاع مقدس به ما آبرو بخشید چون همه دنیا جمع شده بودند تا آبروی این ملت را ببرند و بی حیثیت کنند.

وی با تاکید بر اینکه کار شهیدان ما و آثار این قامت های بلند بر زمین افتاده فقط جلوگیری از ورود سربازان دشمن به داخل کشورمان نبود، افزود: آنها توانستند با ایستادگی خود به جهانیان نشان دهند که مردان و زنان ملت ما با مقاومت عاشورایی پا در میدان نبرد گذاشته و با دستان خالی می توانند در مقابل جهان قدرتمند، اراده سیاسی ملت ایران را بر آنان تحمیل کرده و آرزوی دشمن را در سینه هایشان دفن کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایستادگی شهیدان ما نشان دهنده الگوی مقاومت در میدان نبرد بود، تصریح کرد: آنان از غلبه یک جهان بر یک ملت جلوگیری کردند در حالیکه در آن زمان تمام کشورهای اروپای غربی و شرقی، آمریکا و شوروی و دولت های مرتجع عرب با همکاری یکدیگر در جنگ تمام قد در مقابل ملت ایران صف آرایی کرده بودند.

سردار سلامی با اشاره به جنگ حق علیه باطل گفت: این جنگ از نظر زمان طولانی ترین و از نظر آرایش قدرت جهانی ترین جنگ علیه یک ملت در قرن بیستم بود.

وی بیان کرد: ملت ایران در شرایط تحریم، انزوای سیاسی، فشار عملیات روانی، نبرد نابرابر نظامی در مقابل یک جهان قدرت ایستادگی کرد.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه این ایستادگی در پرتو نور هدایت ولی فقیه محقق شد، اظهار داشت: ولایت فقیه تمام ظرفیت های ملت را به عرصه جهاد منتقل کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ خاتمه یافت ولی توطئه های دشمن در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و فتنه های داخلی ادامه پیدا کرد.

سردار سلامی با اشاره به نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در زمان جنگ و در شرایط فعلی، گفت: امروز رهبر معظم انقلاب، انقلاب ما را به نقطه ای رسانده که ما در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها سیاست های دشمن را با شکست روبرو می کنیم و همچنین به تدریج گستره وسیع تسلط استکبار در سرزمین های اسلامی کوچکتر و دامنه نفوذ انقلاب در سرزمین های اسلامی و غیر اسلامی گسترده تر می شود.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما به ثمره خون پاک شهیدان در منافع دشمنان نفوذ پیدا کرده، که توفیق ارزشمندی است.

کد N515409

وبگردی