آفتاب
محمدی در گفتگو با مهر خبر داد:

گزارش کمیسیون اصل 90 از تخلفات مسکن مهر/ تکلیف کمیسیون به دولت برای تحویل پروژه‌ها

گزارش کمیسیون اصل 90 از تخلفات مسکن مهر/ تکلیف کمیسیون به دولت برای تحویل پروژه‌ها

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با اشاره به تهیه گزارشی از تخلفات در اجرای پروژه‌های مسکن مهر گفت: کمیسیون اصل 90 در راستای اجرای وظایف نظارتی خود و فرمایشات مقام معظم رهبری به دولت تکلیف کرده که تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر را در دستور کار خود قرار دهند.

داود محمدی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر از تهیه گزارشی درخصوص اجرای پروژه های مسکن مهر در کمیسیون اصل 90 خبر داد.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شکایت‌هایی به کمیسیون اصل 90 رسیده بود که بر آن اساس درخصوص عدم انجام تعهدات پیمانکاران پروژه های مسکن مهر، عدم وجود تاسیسات زیربنایی و روبنایی، فضاهای عمومی مثل مساجد، مدارس، درمانگاه، کلانتری گله مندی‌هایی وجود داشت.

وی ادامه داد: علاوه بر این شکایاتی درخصوص بالا رفتن قیمت مسکن مهر نسبت به قرارداد اولیه به خاطر تورم و جانمایی نامناسب اجرای این پروژه ها به کمیسیون اصل 90 رسید که در همین راستا گزارشی برای ارائه به صحن علنی آماده شده است.

رئیس کمیته اقتصادی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون اصل 90 تکلیف کرده که دولت با جدیت اجرای پروژه های مسکن مهر را دنبال کرده و پیگیری نماید.

وی با تاکید بر لزوم تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر به مردم گفت: دولت باید تکلیف این پروژه ها را روشن کند.

محمدی تاکید کرد: کمیسیون در راستای اجرای وظایف ذاتی خود در باب نظارت و در راستای اجرای تاکیدات مقام معظم رهبری بر اجرای پروژه های مسکن مهر نظارت کرده و با مسئولان دولتی در این راستا جلسه داشتند.

کد N515200

وبگردی