آفتاب
انتقاد ندیمی از رسانه ملی؛

دیدیم که 20:30 گفت همه نمایندگان رفته‌اند بگردند

دیدیم که 20:30 گفت همه نمایندگان رفته‌اند بگردند

نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:دیدیم که 20:30 چه کار کرد و گفت همه نماینده‌ها رفته‌اند بگردند.سه هفته‌ای که اکثر نمایندگان در کار و تلاش بودند رسانه ملی این‌طور مجلس را مورد سوال قرار داد و این‌طور تعرض کرد.

نایب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دیدیم که 20:30 چه کار کرد و گفت همه نماینده‌ها رفته‌اند بگردند.سه هفته‌ای که اکثر نمایندگان در کار و تلاش بودند رسانه ملی این‌طور مجلس را مورد سوال قرار داد و این‌طور تعرض کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابوذر ندیمی در حاشیه بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم در تذکری شفاهی گفت: دیدیم که 20:30 چه کار کرد و گفت همه نماینده‌ها رفته‌اند بگردند.رسانه ملی با پول مجلس که تجلی مردم‌سالاری دینی است این‌طور مجلس را مورد سوال قرار می‌دهد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی خطاب به ابوترابی که ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: مگر شما شاهد نبودید که کمیسیون‌های بودجه و کمیسیون ویژه جلسه داشتند؟ خود من هم به جز لاهیجان، سیاهکل و تهران جایی نرفتم.

این نماینده مجلس ادامه داد: سه هفته‌ای که اکثر نمایندگان در کار و تلاش بودند، رسانه ملی این‌طور مجلس را مورد سوال قرار داد و این‌طور تعرض کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: رسانه ملی با پول مجلس که تجلی مردم‌سالاری دینی است این‌طور مجلس را مورد سوال قرار می‌دهد و اگر جواب هم بدهیم فردا مضحکه دیگری به راه می‌اندازد.

کد N515197

وبگردی