آفتاب

نوبخت:در استخدام‌های آموزش و پرورش اولویت به فرزندان فرهنگیان داده می‌شود

نوبخت:در استخدام‌های آموزش و پرورش اولویت به فرزندان فرهنگیان داده می‌شود

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور گفت: در استخدام آموزش و پرورش اولویت به فرزندان فرهنگیان داده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، محمد باقر نوبخت در نشست با فرهنگیان استان کرمانشاه در اردوگاه شهید باهنر با تاکید بر نقش و جایگاه آموزش و پرورش در کشور، گفت: آموزش و پرورش نه تنها فردای کشور را می سازد، بلکه امروزآن را هم مدیریت می کند.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور با بیان اینکه آموزش و پرورش در طول تاریخ رجایی ها و باهنر های بسیاری را پرورانده است، از فرهنگیان به عنوان نیروهای توانمند و کارآمدی یاد کرد که می توانند در اداره کشور نقش های کلیدی داشته باشند.

وی افزود: توانایی های فرهنگیان تا جایی است که با اعتماد جامعه به آن ها می توان شاهد شکوفایی کشور در عرصه های مختلف بود.

نوبخت در ادامه یک خبر خوش برای فرهنگیان هم داشت و آن اینکه بر اساس توافق های صورت گرفته مقرر شده تا در استخدام های آموزش و پرورش اولویت به فرزندان فرهنگیان داده شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور دادن اولویت استخدام به فرزندان فرهنگیان را در برابر حقی که فرهنگیان بر گردن ما دارند ناچیز ارزیابی کرد و گفت: این مصوبه اجرایی خواهد شد.

وی در ادامه از معضل بیکاری به عنوان یکی از معضلات مهم کشور یاد کرد و گفت: یکی از مهم ترین اقدامات دولت در شرایط کنونی حل این مشکل است و باوجود محدودیت در منابع درصددیم تا نسبت به بهبود شرایط اشتغال جوانان گام برداریم.

نوبخت با بیان اینکه در شرایط کنونی مدیریت منابع کشور از اهمیت زیادی برخوردار است، شرایط کنونی کشور را سخت ارزیابی کرد و گفت: در شرایطی کنونی و تحریم ها میزان درآمدهای کشور تنها به میزان 72 درصد تحقق یافته است .

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور افزود: با وجود مشکلات موجود اعتبارات عمرانی استان ها به طور 100 درصدی تخصیص یافته است که این اتفاق در این زمان از سال بی نظیر است، ضمن اینکه تلاش شده تا در کنار این مهم حقوق تمامی کارمندان دولت نیز سرموقع به آن ها پرداخت شود.

انتهای پیام

کد N514843

وبگردی