آفتاب

شریعتی: دولت در نشر فرهنگ اعتدال دشواری نخواهد داشت

شریعتی: دولت در نشر فرهنگ اعتدال دشواری نخواهد داشت

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: دولت آقای روحانی سر کار آمد تا به امروز تلاش کرده است تا گفتمان اعتدال را نشر دهد و امیدواریم تا پایان خدمت خودش نیز بتواند چنین روحیه و همچنین خودباوری را در جامعه ایران احیا کند.

سعید شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ارزیابی خود از موفقیت دولت در اشاعه گفتمان اعتدال در کشورمان، اظهار کرد: جامعه ایران به لحاظ روانشناسی اجتماعی جامعه‌ای میانه‌رو، محافظه‌کار و عقل‌گراست و با الهام از همین موضوع فکر می‌کنم برخاستن شعار اعتدال از ناحیه نظریه‌پردازان همراه دولت با الهام از همین طرح و روحیه ایرانی مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به چنین رویکردی و تریبون‌هایی که در اختیار دولت هستند در نشر فرهنگ اعتدال دشواری نخواهند داشت و کافی است تا زمینه‌های بروز و ظهور این روحیه را در جامعه فراهم کنند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار کرد: زمانی که دولت آقای روحانی سر کار آمد تا به امروز تلاش کرده است تا گفتمان اعتدال را نشر دهد و امیدواریم تا پایان خدمت خودش نیز بتواند چنین روحیه و همچنین خودباوری را در جامعه ایران احیا کند چرا که به هر ترتیب میانه‌روی و اعتدال و عقلانیت که خاص فرهنگ ایرانی است و با بهره‌گیری از این مشی‌ها امور بهتر اداره می‌شود و بهره‌وری بالایی به ثمر خواهد نشست.

انتهای پیام

کد N514800

وبگردی