آفتاب
ورزی به مهر خبر داد:

«ستایش» عروس خانواده «معمای شاه» شد/ انجام تست گریم میانسالی

«ستایش» عروس خانواده «معمای شاه» شد/ انجام تست گریم میانسالی

محمدرضا ورزی از ایفای نقش عروس خانواده توسط نرگس محمدی در سریال «معمای شاه» خبر داد و اعلام کرد بازیگر «ستایش» در این سریال، میانسالی را نیز تجربه خواهد کرد.

محمدرضا ورزی کارگردان سریال «معمای شاه» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اضافه شدن نرگس محمدی به جمع بازیگران این سریال تاریخی توضیح داد: در کنار طرح موضوعات و وقایع تاریخی در سریال، قصه‌ای نیز در کنار این‌ها طراحی شده و ما زندگی خانواده دکتر وزیری را نشان می‌دهیم که نماد ملت ایران در دهه‌های مختلف تاریخی هستند و ما تاثیر اتفاقات ایران را در این خانواده می‌بینیم. نرگس محمدی نیز در این بخش بازی دارد.

وی افزود: او جزو شخصیت‌های بخش داستانی ما است و نقش عروس خانواده را بازی می‌کند و برای او وقایع و اتفاقاتی در طول داستان رخ می‌دهد. محمدی کارش را به تازگی آغاز کرده و تقریبا دو ماهی می‌شود که مقابل دوربین ما قرار گرفته است.

این کارگردان تاریخی‌ساز، ایفاگر نقش اصلی سریال «ستایش» را بازیگری توانمند و خوب معرفی کرد و در این باره که آیا او مطابق عکسی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده، در این سریال هم گریم پیری خواهد داشت یا خیر؟ تصریح کرد: البته این عکس تست گریم نهایی ما نیست و باید تست گریم نهایی با قطعه گذاری انجام شود. محمدی در این سریال میانسال خواهد شد و حدود 50 سالگی او را در «معمای شاه» خواهیم داشت.

ورزی در پایان گفت: انشالله شهرام خلج طراح گریم ما تلاش می‌کند اتفاق خوبی برای گریم او به عنوان یک زن میانسال رخ بدهد.

به گزارش مهر، پیش از این محمدی در 26 مرداد به مهر اعلام کرده بود که بازی در «معمای شاه» را آغاز کرده است و او اخیرا در صفحه اینستاگرام شخصی خود تصویری از تست گریم این سریال منتشر کرده و نوشته بود: [span data-reactid='.0.0.1.0.0.0.0.0.0.1.0.0.0.0.1.2:1.0']تست پیری در سریال «معمای شاه» از سن ١٨سالگی تا... طراح گریم خوبمون آقای خلج .

البته او پیش از این نیز عکس‌های دیگری از خود به همراه گوهر خیراندیش، آ[span data-reactid='.0.0.1.0.0.0.0.0.0.1.0.0.0.0.1.2:1'] [span data-reactid='.0.0.1.0.0.0.0.0.0.1.0.0.0.0.1.2:1.0']زاده اسماعيل خانی، مسعود عجمی و مجریان گریم سریال منتشر کرده بود.

کد N514756

وبگردی