آفتاب

احسانی: با «سینما کارت »از فیلم‌های دفاع مقدس حمایت می‌کنیم

احسانی: با «سینما کارت »از فیلم‌های دفاع مقدس حمایت می‌کنیم

تسنیم نوشت:

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره طرح جدیدشان برای کمک و حمایت از فیلم های دفاع مقدس گفت: یکی از مهمترین طرح های ما استفاده از سینما کارت برای تقویت بودجه فیلم‌های دفاع مقدس است.

 محمد احسانی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره رویکرد سازمان سینمایی به فیلم های دفاع مقدس گفت: قطعا طرحی برای حمایت از فیلم های دفاع مقدس داریم و میخواهیم از بودجه سازمان سینمایی برای تقویت این ژانر استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: قطعا با بودجه یک دوازدهم فرهنگی که اختصاص به سازمان ها و نهادهای فرهنگی دارد نمی‌توانیم پاسخگوی فیلم‌های دفاع مقدس باشیم.

احسانی در ادامه درباره طرح جدیدشان برای کمک و حمایت از فیلم های دفاع مقدس گفت: یکی از مهمترین طرح‌های ما استفاده از سینما کارت برای تقویت بودجه دفاع مقدس است.

وی درباره کیفیت جشنواره فیلم مقاومت امسال نیز گفت: خوشبختانه هم در بخش فیلم ها و هم از نظر برگزاری جشنواره از کیفیت خوبی برخوردار بوده است.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی درباره فیلم ابوزینب که موفق به اکران نشد نیز گفت: مضمون این فیلم هم راستا با جشنواره فیلم مقاومت است اما با ضوابط سینمایی ایران ساخته نشده است و نیاز به اصلاحات دارد.

احسانی در ادامه افزود: برای اکران فیلم باید این ضوابط اجرا شود ضمن اینکه جشنواره مقاومت فرصتی است برای فیلم ها تا دیده و مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

 

2323

کد N514511

وبگردی