آفتاب

گزارش تفحص از سازمان چای و وزارت صنعت در صحن علنی قرائت می‌شود

گزارش تفحص از سازمان چای و وزارت صنعت در صحن علنی قرائت می‌شود

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش تحقیق و تفحص از سازمان چای و وزارت صنعت در صحن علنی مجلس خبر داد.

محمد مهدی برومندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به جلسه کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: در این جلسه گزارشات دو تحقیق و تفحص مربوط به سازمان چای و عملکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت قرائت شد.

وی افزود: تحقیق و تفحص از صنعت چای با درخواست نمایندگان صورت گرفت و نهایتا با رای مثبت نمایندگان، این گزارش در صحن مجلس علنی قرائت وجهت ادامه پیگیری به دستگاه قضایی ارسال میشود.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی خاطر نشان کرد: تحقیق و تفحص از وزارت صنعت معدن و تجارت نیز در مورد عملکرد این وزارتخانه برای تنظیم بازار بود که گزارش آن به نمایندگان ارائه و با توجه به تخلفات صورت گرفته، این گزارش هم در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

برومندی درخصوص تخلفات صورت گرفته نیز اظهار کرد: توزیع حدود 52 هزار تن چای سنواتی غیر قابل شرب توسط شرکتهای تعاونی روستایی، یکی از تخلفات صورت گرفته در سازمان چای است که باید پیگیری و نتایج آن اعلام شود.

نماینده مردم مرودشت در پایان درباره تخلفات صورت گرفته در وزارت صنعت نیز گفت: بسیاری از افراد تحت عنوان واردکننده ارز مرجع از بانک مرکزی دریافت کردند، اما علی رغم این موضوع هیچ وارداتی را انجام ندادند که وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان صادر کننده این مجوزها باید پاسخگو باشد.

انتهای پیام

کد N514410

وبگردی