آفتاب
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

قدردان امنیت و استقلال نظام و انقلاب باشیم

قدردان امنیت و استقلال نظام و انقلاب باشیم

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: زندگی بدون دین معنایی ندارد و پوچ است و انسان بی ایمان بهره‌ای از زندگی و عمر خود نخواهد برد.

آیت‌الله علوی‌گرگانی گفت: زندگی بدون دین معنایی ندارد و پوچ است و انسان بی ایمان بهره‌ای از زندگی و عمر خود نخواهد برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قم، این مرجع تقلید در جمع تعدادی از سربازان نمونه نیروی انتظامی قم در ابتدا با تاکید بر توجه جوانان به تقوای الهی گفت: در طول تاریخ پیامبران برای هدایت بشر مبعوث شدند تا شیوه زندگی و راه درست را به بشر بیاموزند هرچند هنوز انسان‌هایی هستند که رفتارشان غیر انسانی است در حالی که بشر خود سرنوشت خود را برای رفتن به بهشت و جهنم انتخاب می‌کند پس باید در دنیایی که زودگذر است درصدد اصلاح امور باشیم.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس دستاوردهای با ارزشی برای ملت ایران به همراه داشت که با زنده کردن خاطرات آن می‌توان جوانان را با گنجینه گران قیمتی آشنا کرد تا بدانند رزمندگان چه رشادت‌هایی را از خود نشان دادند و جنایتکاران در 8 سال جنگ تحمیلی بر علیه ملت ما چه ظلم و جنایاتی روا داشتند.

علوی‌گرگانی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس بسیاری از جوانان با ایمان و رشادت خود مسیر شهادت در راه خدا را انتخاب کردند این در حالی است که عده‌ای گمراه در جنگ علیه ایران جوانان زیادی را به شهادت رساندند و راه جهنم و نابودی را برگزیدند.

وی با ابراز تاسف از جنایات گروه‌های تکفیری در منطقه نیز خاطرنشان کرد: گروه‌های تروریستی درک و فهمی از دین ندارند و نام مسلمان را بر روی خود می‌گذارند در حالی که دست خود را به جنایت علیه بی گناهان آلوده می‌کنند و حتی آب را بر روی کودکان و زنان می‌بندند.

این استاد حوزه یادآور شد: فراموش نکنیم با بهره گیری از زندگی و سیره اهل بیت(ع) می‌توان به اصلاح دست یافت و از گناه دوری کرد و سرمایه عمر را در راه درستی استفاده کرد چه بسا گناهانی که عمر انسان را کوتاه می‌کند از این رو بهترین استفاده از سرمایه عمر داشته باشید.

وی در پایان گفت: نظام جمهوری اسلامی حاصل خون شهیدان است از این رو اهداف و آرمان‌های انقلاب را حفظ کنیم و قدردان امنیت و استقلال نظام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام

کد N514114

وبگردی