آفتاب

بیانیه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مناسبت هفته دفاع مقدس

بیانیه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مناسبت هفته دفاع مقدس

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

31 شهریور ماه سرآغاز هفته دفاع مقدس، تلالو درخشان روزهای پرحادثه‌ای است که اراده آهنین ملت مسلمان ایران تحت هدایت و رهبری حضرت امام خمینی (ره) در آغازین روزهای راه خود، ابهت پوشالی استکبار جهانی را خدشه‌دار ساخت و هم‌اکنون نیز ملت ولایتمدار ایران تحت زعامت حضرت آیت الله خامنه‌ای (دام عزه) در اوج اقتدار و امنیت به این راه ادامه می‌دهد.

امروز جهان اسلام به دنبال تفکرات و نقشه‌های شوم استکبار جهانی در برابر توطئه‌ای از پیش برنامه‌ریزی‌ شده زیر سایه دروغین اسلام‌گرایی قرار گرفته است که بی‌شک فرهنگ و تجربه عاشورایی دفاع مقدس، این فتنه را نیز از جهان اسلام دفع خواهد نمود.

همزمانی هفته دفاع‌مقدس و بازگشایی مدارس در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نام گرفته، فرصت مناسبی است تا سنگرهای علم و عمل با بهره‌گیری از روحیه بسیجی و جهادی سال‌های جنگ تحمیلی زمینه شکست نقشه‌های دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را در دو میدان اقتصاد و فرهنگ رقم زنند.

امروز جوانان، متخصصان و دانشمندان ایران اسلامی در نیروهای مسلح با استفاده از تجارب سال‌های دفاع مقدس توانسته‌اند توانمندی دفاعی ایران را به جایگاهی برسانند که جهان غرب در رسانه‌های خود در بیان این اقتدار لب به اعتراف گشوده و این افتخار بار دیگر معبر سخن بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمودند « جنگ برای ما یک نعمت بود».

فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و همه شهدای جنگ تحمیلی این هفته را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور ایران به‌ویژه خانواده معزز شهدای دفاع مقدس، جانبازان و ایثارگران سرافراز تبریک عرض نموده و سربلندی و پیروزی مردم ایران اسلامی در دستیابی به قله‌های افتخار را از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام

کد N513633

وبگردی