آفتاب
ظریف در دیدار با وزیر خارجه امارات:

مقابله با افراطی‌گری و تروریسم نیازمند مشارکت همگانی است

مقابله با افراطی‌گری و تروریسم نیازمند مشارکت همگانی است

وزیر امور خارجه کشورمان وی لزوم اتخاذ تدابیر همه جانبه برای جلوگیری از کشته شدن بیشتر انسان‌های بی‌گناه و پیشگیری از انحراف مسیر مبارزه با فرقه‌گرایی، تروریسم و افراطی‌گری را مورد تأکید قرار داد.

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، گسترش تروریسم و افراطی‌گری را خطری برای منطقه دانست و بر ضرورت مشارکت همگانی کشورهای مسلمان جهان برای مقابله با این پدیده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف پیرامون روند مناسبات دوجانبه و تقویت همکاری‌ها و پیگیری و اجرای توافقات کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی با وزیر خارجه امارات گفت‌وگو کرد.

دو طرف در این دیدار در مورد تحولات منطقه، جنایات گروه تروریستی داعش در عراق و خطر گسترش این اقدام‌ها به سایر کشورهای منطقه تبادل نظر کردند.

ظریف گفت: این تهدید علیه همه کشورهای منطقه است و به همین دلیل، برخورد جدی با آن نیز نیازمند همکاری گسترده کشورهای منطقه است. 

وی لزوم اتخاذ تدابیر همه جانبه برای جلوگیری از کشته شدن بیشتر انسان‌های بی‌گناه و پیشگیری از انحراف مسیر مبارزه با فرقه‌گرایی، تروریسم و افراطی‌گری را مورد تأکید قرار داد.

کد N512948

وبگردی