آفتاب
مدیر تامین برنامه شبکه سه اعلام کرد

«زخم» جایگزین «دردسرهای عظیم»/پخش تلویزیونی «ملکه»

«زخم» جایگزین «دردسرهای عظیم»/پخش تلویزیونی «ملکه»

مدیر تامین برنامه شبکه سه اعلام کرد که در هفته آینده این شبکه فیلم‌های دفاع مقدسی را در باکس سریال‌هایش پخش می‌کند.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، پس از پایان یافتن مجموعه «دردسرهای عظیم» در شبکه سه سیما و با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، این شبکه اقدام به پخش فیلم‌های سینمایی با این موضوع کرد.

علیرضا نیک‌اندیش، مدیر تامین برنامه شبکه سه به جابه‌جایی پخش فیلم سینمایی «ملکه» که پیش‌تر قرار بود جمعه - 4 مهر ماه - پخش شود با فیلم سینمایی «آن سوی رودخانه» اشاره کرد و علت آن را تغییر برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های ذوب آهن و استقلال ذکر کرد که به دلیل برگزاری مسابقات ورزشکاران ایرانی در بازی‌های آسیایی از 17:15 به 18:30 تغییر ساعت داده است.


نیک‌اندیش همچنین درباره‌ی پخش سریال جدید شبکه سه گفت: در هفته آینده نیز فیلم‌های سینمایی با موضوع دفاع مقدس پخش می‌کنیم، شنبه( 5 مهر) ملکه، یکشنبه فرزند خاک، دوشنبه و سه شنبه 7 و 8 مهر نیز تله‌فیلم لیلی با من است در دو قسمت، چهارشنبه تله فیلم ناشناس و در پایان هفته نیز مجموعه کارآگاهان در دو قسمت پخش خواهد شد.

با ورود به هفته نیروی انتظامی، مجموعه «زخم» به کارگردانی مسعود آب پرور و تهیه کنندگی محسن علی اکبری که در 15 قسمت تهیه شده است، هر شب، ساعت 20:45 پخش می‌شود.


به گزارش ایسنا، داستان زخم درباره سروان الهام پویا با بازی لیلا اوتادی است که دانش آموخته روانشناسی و فارغ التحصیل دانشکده افسری بوده و به عنوان مشاور و مددکار در کلانتری 132 مشغول به کار می شود. او که به خاطر انتخاب چنین شغلی به شدت با پدرش دچار مشکل است، حالا در مواجهه با چالش های اجتماعی درگیر معضلات و مشکلات بزرگتری می شود.
از دیگر بازیگران این مجموعه تلویزیونی می توان به همایون ارشادی، محمد صادقی، برزو ارجمند، امیر نوری اشاره کرد.

انتهای پیام




کد N512785

وبگردی