آفتاب

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام وزیر بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی دوران هشت ساله دفاع مقدس را پشتوانه ای مستحکم از جوانمردی، شهامت و ایثار برای کشور دانست.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، دکتر سید حسن هاشمی، در این پیام تاکید کرد: دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از درخشان ترین و ماندگارترین حماسه ها درکشورمان است که جاودانگی ملتی را گواهی می دهد که سرافرازانه در مقابل استکبار، بر بلندای قله افتخار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند

متن کامل پیام به شرح زیر است:

"

دوران هشت سال دفاع مقدس، یکی از درخشان ترین و ماندگارترین حماسه ها درکشورمان است. این برهه از تاریخ ایران، جاودانگی ملتی را گواهی می دهد که سرافرازانه در مقابل استکبار، بر بلندای قله افتخار، پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

این روزها تداعی خاطراتی است که فراموش نخواهند شد، و یادآور مبارزات ملتی آزاده در یک دوره سخت هشت ساله است و برای کشور ما، پشتوانه ای مستحکم، سرشار از جوانمردی، شهامت، ایثار و ایمان محسوب می شود.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان و افتخارآفرینان کشور عزیزمان، فرا رسیدن این ایام غرور آفرین را تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسالت می‌نمایم.

دکتر سید حسن هاشمی/ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی"

انتهای پیام

کد N512579

وبگردی