آفتاب

ثبت‌نام مسابقات «نورالهدی» تا 20 آبان‌ماه تمدید شد

ثبت‌نام مسابقات «نورالهدی» تا 20 آبان‌ماه تمدید شد

ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی» تا 20 آبان ماه تمدید شد.

ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن کریم «نورالهدی» تا 20 آبان ماه تمدید شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مسابقات قرآنی «نورالهدی» هر سال به همت سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود اما با توجه به تحقق مطالبه رهبری برای واگذاری اجرای برنامه‌ها به نهادهای مردمی، امسال برگزاری این مسابقات به اتحادیه مؤسسات قرآنی و مردمی کشور واگذار شده است.

هفتمین دوره مسابقات تفسیر قرآن «نورالهدی» در دو رشته تفسیر یک جزء (جزء 21 قرآن کریم) و تفسیر سه جزء (اجزای 21، 22 و 23 قرآن کریم) برگزار می‌شود.

نام‌نویسی در این مسابقات از پنجم شهریورماه سال جاری آغاز شد و قرار بود تا 31 شهریورماه پایان یابد اما با توجه به استقبال مردم قرآن‌دوست کشورمان، ثبت‌نام هفتمین دوره مسابقات «نورالهدی» تا 20 آبان ماه تمدید شد.

بر اساس این گزارش به دلیل اینکه ثبت‌نام از متقاضیان از طریق مؤسسات منتخب استان‌های مختلف و همچنین از طریق سایت اتحادیه مؤسسات قرآنی مردمی کشور صورت می‌گیرد، آمار افرادی که در این دوره از مسابقات نام نویسی کرده‌اند هم اکنون در مؤسسات استانی در حال جمع‌آوری و شمارش است.

هفتمین دوره مسابقات قرآنی «نورالهدی» پایان آبان‌ماه به صورت هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

سال گذشته در ششمین دوره مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی» بیش از 13 هزار نفر شرکت کردند که امسال با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته، تعداد متقاضیان بیشتر خواهد شد.

انتهای پیام

کد N512132

وبگردی