آفتاب
به میزبانی تهران؛

سومین اردوی بین المللی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری برگزار می‌شود

سومین اردوی بین المللی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری برگزار می‌شود

سومین اردوی بین المللی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری به میزبانی جمهوری اسلامی ایران با عنوان یادواره شهدای مقاومت غزه برگزارمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین اردوی بین المللی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری درشهریورماه به میزبانی جمهوری اسلامی ایران با عنوان یادواره شهدای مقاومت غزه برگزارمی شود.

سیدابوالقاسم رحیمیان دبیرکل اتحادیه با اعلام این خبر هدف از برگزاری این اردو را افزایش آگاهی اعضاء نسبت به تحولات منطقه، تبادل اطلاعات و همسان سازی فعالیت ها درکشورهای عضو دانست و ابراز امیدواری نمود اهداف این اردو با حضور فعال اعضاء محقق گردد.

سومین اردوی اتحادیه بین المللی نوجوانان و جوانان مخلف اشغالگری از 31 شهریور تا 2مهر ماه و با هدف آگاه سازی عمومی درباره معضل اشتغال و اشغالگری و مشکلات ملل تحت اشغال از طریق اطلاع رسانی بهینه و مستمر در میان نوجوانان و جوانان و با حضور نمایندگان اتحادیه در کشورهای عضو در تهران برگزار می شود.

همچنین همایش بین المللی "پایان اشغال فلسطین، وظیفه جهانی" با هدف افزایش آگاهی نوجوانان و جوانان نسبت به وقایع و جریانات سیاسی در عرصه های بین المللی، جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین و وظیفه ملت های آزاده در مقابله با این جنایات با حضور خالد قدومی نماینده جنبش مقاومت اسلامی حماس و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی درایران و شخصیت های سیاسی و نیز اعضای شرکت کننده در سومین اردوی اتحادیه بین المللی نوجونان و جوانان مخالف اشغالگری روز چهارشنبه دوم مهر ماه در حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

 

کد N511754

وبگردی