آفتاب
گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

تیم ملی هندبال ایران برابر کویت پیروز شد

تیم ملی هندبال ایران برابر کویت پیروز شد

تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در بازی‌های آسیایی اینچئون برابر کویت به میدان رفت و در یک بازی مهیج حریف قدرتمند خود را شکست داد. تیم ایران در نیمه نخست با یک اختلاف نتیجه را به کویت واگذار کرده بود اما در نیمه دوم توفانی ظاهر شد و به پیروزی دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از اینچئون، تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی اینچئون صبح امروز دوشنبه برابر کویت به میدان رفت و در یک بازی حساس و مهیج این تیم را 29 بر 25 شکست داد. تیم کشورمان نیمه نخست این بازی را 16 بر 15 به حریف واگذار کرد اما در نیمه دوم حریف را تحت تاثیر خود قرار داد و با چهار اختلاف گل به برتری دست یافت. در این نیمه اگر بازیکنان ایران قدر موقعیت‌های خود را در ضد حملات می دانستند به یک برد پرگل می‌توانستند دست یابند.

مسئولان برگزاری مسابقات برای پر کردن سالن کودکان زیادی را از مداس به سالن آورده بودند که در طول بازی تیم ایران را تشویق می‌کردند و به بازیکنان کشورمان انرژی می‌دادند. سرمربی تیم کویت در نیمه دوم بارها با اعتراض به داور قصد داشت در روند تیم ایران اختلال ایجاد کند اما بازی تهاجمی تیم کشورمان اجازه خودنمایی را از کویتی‌ها گرفته بود.

 

کد N511180

وبگردی