آفتاب
نماینده خمین:

صنعت، صنعتگر و تولید کننده فاقد حمایتگر واقعی است

صنعت، صنعتگر و تولید کننده فاقد حمایتگر واقعی است

نماینده مردم خمین نسبت به عملکرد مدیریت شرکت شهرک‌های صنعتی خمین به وزیر صنعت تذکر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمد ابراهیم رضایی در تذکر شفاهی گفت: صنعت، صنعتگر و تولید کننده فاقد حمایتگر واقعی است.

وی افزود: مدیریت شرکت شرکت‌های صنعتی بر خلاف فلسفه وجودیش نه تنها حامی صنعت و صنعتگر نیست بلکه بر خلاف سیاست‌های وزیر صنعت عامل فشار، تخریب و تعطیلی بسیاری از کارخانجات و ناامیدی صنعتگران است.

نماینده خمین گفت: عملکرد غیر قابل جبران مدیران این شرکت لطمات زیادی بر صنعت و صنعتگران و بسیار زیادی در شهرستان خمینی شده است، از نعمت‌زاده انتظار رسیدگی ویژه دارم.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، پرداخت نشدن به موقع پول کشاورزان را موجب ناراحتی گندم کاران شهرستان خمین دانست واظهار کرد: تاخیر در پرداخت پول گندم خریداری شده توسط عوامل دولت به بیش از 40 روز رسیده است، این عامل موجب ناراحتی و نگرانی کشاورزان محروم شده است.

رضایی در تذکری دیگر به وزیر صنعت متذکر شد: با وجود صدور 3 بار دستور به مدیران شرکت سایپای شهرستان خمین معاونان شما در شهرستان اهمیتی به دستور شما نمی‌دهند، برای آنان فکری کنید.

نماینده مردم خمینی در تذکری مشابه به وزیر نفت گفت: با وجودی که 3 بار دستور در خصوص پتروشیمی خمین داده‌ایم ولی متاسفانه معاونان جنابعالی نیز اراده‌ای به اجرای دستورات ندارند.

وی از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواست تا مطالبات ایثارگران و آزادگان را اجرایی کنند تا اعتماد جامعه ایثارگری به بنیاد شهید لطمه نبیند.

رضایی در تذکری به وزیر کار خواستار رسیدگی به وضعیت حقوق خانواده سازمان بهزیستی شد و گفت: معلولان و ناتوانان تحت پوشش سازمان در وضعیت نامناسبی زندگی می‌کنند از شما می‌خواهم در ارائه خدمات به آنان تجدید نظر کنید.

انتهای پیام

کد N510686

وبگردی