آفتاب
در صحن علنی مجلس مطرح شد؛

تسلیت نایب رییس مجلس در پی درگذشت امام جمعه شمیرانات

تسلیت نایب رییس مجلس در پی درگذشت امام جمعه شمیرانات

ایشان زخم زندان‌های پرشکنجه رژیم ستمشاهی را بر بدن مقاوم خویش داشت و افتخار نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه و عضویت در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور را داشتند.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام محسن دعاگو امام جمعه شمیرانات را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رییس  مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت درگذشت امام جمعه فقید شمیرانات گفت:‌ لازم می‌دانم که ارتحال عالم مبارز و انقلابی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دعاگو  را از سوی نمایندگان مجلس به ویژه مجمع نمایندگان استان تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف استان تهران به ویژه شهرستان شمیرانات و خانواده‌های محترم ایشان عرض تسلیت داشته باشم.

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی تاكید كرد: ایشان زخم زندان‌های پرشکنجه رژیم ستمشاهی را بر بدن مقاوم خویش داشت و افتخار نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه و عضویت در شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور را داشتند.

ابوترابی فرد تاكید كرد: ایشان عمر خویش را در راه تبیین و ترویج معارف و آموزه‌های دین مبین اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی سپری نمودند، امیدوارم خداوند روح این عالم مبارز را با انبیای الهی، شهدای عالیقدر و امام شهیدان محشور بدارد و به خانواده محترم ایشان صبر جمیل و عجر جزیل مسئلت بفرماید.

کد N510464

وبگردی