آفتاب
مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان:

برای اشتغال زندانیان نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار هستیم

برای اشتغال زندانیان نیازمند 200 میلیون تومان اعتبار هستیم

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان گفت: ما برای توسعه اشتغال در زندان های استان زنجان به رقمی معادل 200 میلیون تومان نیاز داریم.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان گفت: ما برای توسعه اشتغال در زندان های استان زنجان به رقمی معادل 200 میلیون تومان نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی بهرامی در حاشیه بازدید رسیس بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان کشور از ندامتگاه استان زنجان و فروشگاه تازه تأسیس حامی اظهار کرد: در راستای احداث فروشگاه های زنجیره‌ای «حامی» شاهد افتتاح یکی از این فروشگاه‌ها در ندامتگاه استان زنجان هستیم.

وی افزود: این فروشگاه در مساحتی معادل 330 متر مربع با 40 متر انبار راه اندازی شده و در حال حاضر 5 نفر از مددجویان در این فروشگاه مشغول به‌کار هستند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان با اشاره به اینکه فروشگاه «حامی» با مبلغی معادل 645 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است، گفت: با توجه به اینکه ما برای احداث این فروشگاه از مددجویان ندامتگاه استفاده کرده‌ایم، توانستیم حدود 75 میلیون تومان در هزینه های خود صرفه جویی کنیم.

بهرامی بهبود فضای کاری مددجویان را اولویت این زندان عنوان کرد و افزود: ما برای تجهیز فروشگاه رقمی معادل 28 میلیون تومان هزینه کردیم، ضمن اینکه با اختصاص 13 میلیون و 600 هزار تومان توانستیم زمین های کشاورزی خود را گسترش دهیم.

وی در ادامه خطاب به مطهرنژاد، رئیس بنیاد تعاون و حرفه آموزی زندانیان کشور گفت: ما برای توسعه اشتغال در زندان های استان زنجان به رقمی معادل 200 میلیون تومان نیاز داریم و از شما می خواهیم با تخصیص این اعتبار پشتیبان ما باشید.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان زنجان در پایان توسعه اشتغال و درآمد زندانیان را یک هدف بزرگ دانست و تصریح کرد: میزان کل اشتغال زندانیان در سال 91 حدود 530 نفر بوده و در سال 93 این رقم به 685 نفر مددجوی شاغل رسیده است.

به گزارش ایسنا، کارگاه های اشتغال خیاطی، قالی بافی و کیف و کفش دوزی در زندان استان زنجان با حضور رئیس بنیاد تعاون زندانیان کشور افتتاح شد.

انتهای پیام

کد N509965

وبگردی